Monday, August 27, 2012

Syawal 1433H

assalamualaikum!

Selamat Hari Raya Aidilfitri & Maaf Zahir Batin

ha-ha! sebenarnya tak tahu nak tulis apa. tapi aku tetap nak tulis jugak. sekarang ni aku tengah layan lagu Chammak Chalo buat kali keberapa tah! kenapa layan banyak kali lagu ni? sebab abang SRK sangat hensem dalam cerita ini >_< wakaka..sebelum ni nampak Salman Khan jek..

aidilfitri tahun ini biasa-biasa saja sebab mood raya dah semakin berkurang dan kurang. maklumlah insyaAllah tahun ini ialah tahun terakhir aku menjadik ceti berlesen :P tahun depan dah tak dapat dah bawa beg besar nak isi angpau raya..kohkoh!

tema kelabu tahun ini..tapi aku dengan adik aku dah buta warna kot! -..-

kucing aku bernama Leman pun turut beraya dengan ikan

al-fatihah

geng-geng Paduka Tuan..
sorry pic kawan-kawan yg lain dalam kamera lagi

hoh! sempat nyorok baju hijau ini. lengan baju ini dah hangus :(

raya pertama di Skudai, Johor.
raya ketiga di Segamat , Johor.
raya kelapan di Kota Tinggi, Johor.
&
raya kesembilan di Muadzam Shah, Pahang.

akhir kata..ampun maaf dipinta!

1 comments:

beat said...

sempoi...slmt hari raya ek salam kenal