Wednesday, June 30, 2010

readers tolong ye !

apa pandangan , pendapat , ulasan kalian tentang bekas kekasih minta semula barang yang dia pernah beri kat kita???
padahal dah lama tu putus.omg ~ hate this.like i care kan.urgh! hehe.agak emo.soey.ampun maaf dipinta.sekadar ak ingin minta pandangan , pendapat , ulasan kalian la :)

16 comments:

Anonymous said...

buang je senang..hehe.tapi rse patut kowt sbb korg dh xde papew kan..lgp0n wt apa nk smpn brg bks kter kn.kter nk smpn brg dia p0n x guna..

hana nabihah said...

hehe tq anonymous..bagi ak..y putus cume hubungn..barang2 tu xd putus or rosak pulak..memandangkan dy minta..ak rasa yucks!! buruk siku nye la hai..beharga sangat ke??

Anonymous said...

nada hana mcm syg lg jer..hehe.mgkn dia xnk tringat apa2 tntg hana..sbb tu dia wt mcm tu.atau mgkn brg tu sgt berharga kowt..btw cantik blog hana.

hana nabihah said...

xd la syg kott.dear anonymous..who r u?

Anonymous said...

ah?syg kowt?syg la tu..hehe..xnk mengaku ni..kal0 i ckp u x knl la..tp panggil i kimi jer.bru berjinak nk wt blog ni..tp x tau mcm ner nk mula.

babySNAKE said...

2 namenye gedik, bkn buruk siku je, segala2nye buruk. sapekah gerangan ex kaw 2 bea?

hana nabihah said...

ouh.oke ANONYMOUS.

hana nabihah said...

haha..sapekah lagi lau kau xtaw..ex dgn gf sama je..susahkan hidup ak dari ak 18tahun..ko kira la sendiri nini oit..haha..nyampes ar!

misyamissyou said...

uhh..bg je balik wat pe nak simpan..zzz..tah ape je ex cm ni..atoiiiiyaiii..

hana nabihah said...

haha..ase nak bakar jek..mcm la bagi emas permata intan berlian..ouh plz~

babySNAKE said...

sabo jelah bea. ko kn strong, ceh dr dlu kite berlagak strong, sbb laki2 durjana la kn.

hana nabihah said...

hahah..tau xpew! smpai skang..tak abes..anep bek jek gn ak..mlas ak nk ckp kat anep..kang anep hamuk lak..

sri juju said...

bg je blek. . . haha

hana nabihah said...

okie sriee ^^

Mra Mastura said...

lau dy da mnx, bg je la balek laaa.. -____-" lagi bagus, da xyah nmpk barang2 tu. kan kan..

kalau xmnx pun, rase nye da ke bakul sampah pun.. melainkan bende tu cambest, haha..

ak xkesah sgt ni, ak kesah kategori ex yang cam siaa buat cerita

hana nabihah said...

@mra mastura

hahaha..sebab macam best aku ni agak berattttttt :p