Sunday, August 22, 2010

bubur lambuk

salam readers.ini adalah aktiviti aku hari sabtu.datang semata-mata dari segamat untuk sertai program ini.pergh ! gila kentang ~ bayangkan dari segamat ke muadzam shah satu jam sahaja.macam naek kereta shumacher pula.160km/j.hebat kan bapak aku bawa kereta.program bubur lambuk ini sempena bulan ramadhan.dan pelajar semester tiga diwajibkan hadir.kalau tak wajib dan tak da markah mungkin aku tak datang ! aku dan kawan-kawan datang bukan buat apa sangat.cuma ceraikan daun-daun dari batang dia.jalan-jalan kat kawah yang ada.dan akhir aktiviti baru aku rasa berguna iaitu mengagihkan bubur lambuk.tapi aku tak makan pon.sebab banyak sayur.haha.yang penting bubur lambuk kami yang paling sedap dan dapat sambutan.jom tengok gambar , tak banyak la. sebab tak sempat nak posing sakan ^^
bubur lambuk kelas kami ! 
sedang mencari tempat terbaekkk !
duduk duduk santai.
gambar yang sama tapi bertukar orang
si baju merah jambu pula.
tolong agihkan bubur lambuk
adeh ! panas.


4 comments:

misyamissyou said...

eh..xhantar sini pun..huhuu

hana nabihah said...

hehehe..ada banyak haritu..tau bg kat mimi :))

.o r k e d. said...

na bngkus utk saho skali, buley ;p

hana nabihah said...

haha..boley2.. :D