Thursday, November 4, 2010

apa beza muka dulu dan sekarang ?


-bulan julai , tahun 2007
-aku baru balik dari plkn masa ni.
-aku ambil gambar ni pon sebab sekolah nak..kalau tak soey la..
-aku dah guna gambar tu 3 kali masa nak buat lesen.
muka yang sama saja.malas nak tukar.
haha.sampai la lesen sekarang.
-aku isi borang apa pun pakai gambar ni juga ;)


-ambil pada 02 november 2010.
-baru balik dari uniten untuk bercuti.
-pipi semakin gebu.
-aku ambil gambar sebab nak buat semula pasport
-mungkin akan guna gambar ini pula
- gambar seterusnya untuk tempoh beberapa tahun;)
-aku tengok gambar ini aku rasa macam matang lak ;P



12 comments:

misyamissyou said...

xde beza..ko makin tembab jek..haha..okay la tu..update sikit gmbar ko kat lesen..aku pon sme weh..sme je lesen aku gmbrnye..dr dulu pai skrg..haha!

hana nabihah said...

hehehe..ak otw nk selim!!! hahah..naseb bek cd hilang..kalau tak mang kompom kai pic lama..haha..

hiro said...

pipi gemuk!!!!

hana nabihah said...

hahaha..tau takpe!!!

Mila Ahmad said...

matured but u l0ok chubby cyunk hehe...

hana nabihah said...

haha..tq darla ;)

-telordibasuh- said...

XL ke XXL?
hahaaa..ke S

hana nabihah said...

telorr..aku nak M..
moderate..kakaka..
egt tau!!!!

-telordibasuh- said...

M?
cam xmuat je hahahhaa

hana nabihah said...

hahah..ko ni..oke la..L la for large kan..hahah..

-telordibasuh- said...

ha L ok kot hahaha..

hana nabihah said...

heheheh..oke..aku xsabar tunggu ko bulan doblas ni ;P