Saturday, October 30, 2010

mari mengenali diri ini :)


salam readers yang kusayangi :) beberapa hari lepas aku dapat tag dari cik farhah zaidah . hari ni barulah aku berkesempatan nak jawab :) 

once you have been tagged.
you are supposed to write a note with 25 random things,fact,
habits,or goal about you.
At the end.choose 20 people to be tagged.
You have to tagged the person who tagged you.
If i tag you.
Its because i want to know more about you..

1- nama aku  dalam alam maya ialah HANA NABIHAH . ya , ini bukan nama sebenar aku tau kawan-kawan . nama aku ikut kad pengenalan lain sikit je :)

2- ini ialah gambar pertama aku guna kat alam maya ni . comel tak ? macam kaisara tak ? 


3- aku lahir pada 08 februari 1989 . horoskop aku sudah semestinya aquarius der ~ cuba kira umur aku berapa sekarang .. hahah ;)

4- sekarang aku belajar dekat UNITEN . BBA in HUMAN RESOURCE MANAGEMENT . yeah ! aku budak  HR :)


5- aku kidal . bukan man kidal oke ?


6- aku suka gila dan jadi macam ketagih dengan mickey mouse :) sila rujuk sini . cewah . so kalau nak bagi hadiah b'day kat aku jangan pening pening . aku dah siap bagi hint dah ni ^^

7- tengah ketagih main game frontier ville kat facebook . siapa yang main game tu rajin rajinkanlah diri tu hantar item kat aku . miahaha !

8-aku rasa aku tak boleh hidup tanpa internet . wah . rasa hidup ni macam tak lengkap la pula . yela . sebab aku berhubung dengan bf bf dan rakan-rakan aku melalui perkhidmatan internet maka secara automatik internet menjadi penting . haha . nak makan pun ajak ikut facebook je sekarang. aiyak ~

9- aku tak suka layan benda yang remeh temeh dan menyusahkan kepala otak aku . sangat meleceh kott . sebab aku rasa banyak lagi hal yang lagi penting untuk aku buat daripada layan benda yang remeh temeh dan tak masuk dek akal tu :) selagi boleh elak , elakkan !

10- aku kalau kat rumah suka minum air coke . tak coke , wajib ribena ! dah berapa banyak asid la aku minum ? sampai mak aku kata setitik air masak pun mak tak pernah nampak aku minum ~ bahaya bahaya kan diri sendiri lol ~

11-  aku ada kembar tau ! :)

12- kalau tidur aku kena tutup muka pakai selimut atau bantal . kenapa ye aku macam ni ?

13-  aku ni agak pendiam . erk ? dengan sesetengah orang la . kalau aku dah biasa dengan orang itu . aku banyak cakap la .

14- aku suka nombor lapan :)

15- cita - cita aku nak jadi suri rumah tangga yang berjaya . hahaha .

16- sangat sensitif . jangan tanya kenapa ye . haha .

17- ada campuran melayu + cina . tapi muka aku sebiji ikut muka ayah aku . mata cokelat dan bulu mata lentik ;)

18- suka makan benda yang pedas sampai sakit perut . kalau tak pedas , tak sedap lah :)

19- aku rabun kuasa dua . hahaha . ye . aku kena pakai spek untuk penglihatan yang lebih terang daripada biasa :)

20- aku tak suka mentimun laut ;)

21- kalau nak keluar daripada rumah , benda yang wajib aku bawa ialah kunci rumah , hp , purse dan minyak angin ! 

22- aku tak berapa nak suka subjek kira-kira , tapi itulah yang aku kena hadapi intuk lagi satu setengah tahun ini . moga aku berjaya mengharunginya ;)

23- tak boleh nak duduk diam kat satu tempat . ah . rasa gelisah je kalau kena keras kat satu satu tempat ini . tu pasal aku ni tak boleh nak duduk diam ;)

24- aku sentiasa dalam misi untuk mendapatkan yang terbaik untuk diri aku sendiri . yela siapa lagi nak sayang diri ini kalau tak diri sendiri yang jaga ;D

25- aku anak kepada DHS serta kakak kepada wan dan dira :)




16 comments:

-telordibasuh- said...

hahaha..ko kidal yerk
camner leh same ngn aku ni demmm...ko tukar la tangan kanan haha

....hmmm aku xsyg ko so xyah jawab tag ni hahah aku suke!!!

mRa said...

wah wah wah! akhirnye mra kene jugak bende ni kan kan.. hehe..
mra jawab ye jap g.. ngeh ngeh ngeh..
but tatau la nak tag sape. sebab ramai da jwab.. hehe

XD

hana nabihah said...

@telor

hahaha..aku ke ko patut tuka tangan ni ? yela . depan2 orang ko cakap ko xsayang . xpe2 .

@ mra

hahaha..jawab jawab..bukan senang nak jawab ni..

-telordibasuh- said...

haha...tggu la satu hari nti bile aku dah ade prasan syg kat ko akan ku jawap tag ni hehe...

hana nabihah said...

@ telor

huhuhu..tergelak aku..punya lama dan memang ko xkn ada rasa tu doe..gile gile..hahahaha..

misyamissyou said...

kahkahkah!! apsal aku gelak ek? heheee..am on it..

-telordibasuh- said...

haha..yela..aku kan f*****g relationship hahah....so prasan syg tu cam susah je hahha

tggu la nti kalau aku rase nak manje2 ngn ko aku add fb ko ye hahhaha

hana nabihah said...

@mimi

apa yang ko gelak ha ???

@telor

ha..pintu rumah fb aku terbukak tuk ko..nanti kalau ko rasa nak menggedik ko add fb aku ea telor..huhuhuhu..

~"suziana"~ said...

cita-cita yg baik tul ksihat la..
hehe :)

siapakah gerangan si kembar itu..??

hana nabihah said...

@ suziana

heheheh..yes!ada pon org setuju dengan cte2 aku ^^

kembar itu kawan baik :)

arabella said...

slm..
ara da jwab tag ni..tgk older post..huhu

hana nabihah said...

@ ara

orite dear :)

~SukEMakAn~ said...

eh
tesenarai!
hehe

hana nabihah said...

ye saya!!! tak perasan la tu.. da bgtaw..heheh ;)

epics said...

ada kembar? wow...

hana nabihah said...

huuuu aah :)