Monday, November 22, 2010

aku dan kamu :)

gewdixcrew
salam . sepetang bersama bff pada 221110 . haha . inilah kami selepas zaman sekolah . masing masing dah besar . dah ada hala tuju sendiri . seorang sudah menjadi tauke , seorang bakal menjadi cikgu , aku bakal suri rumah tangga sepenuh masa dan seorang lagi bakal designer . lagi 4 tahun hana nabihah . sila sabar menunggu ya :) petang tadi kami duduk mengumpat di ___________ ~ huhu lokasi terpaksa dirahsiakan . haha . lama juga lah tak jumpa korang kan . kali terakhir jumpa pun masa open house raya kan :D lain kali ada masa kita jumpa lagi ya . 

terima kasih sangat korang memahami rutin hidup aku yang tak pernah lekang dengan perkataan sibuk . 
terima kasih juga sebab sentiasa mengambil berat hal aku .
terima kasih sebab selalu sokong apa yang aku buat .
dan
terima kasih kat tauke sebab belanja kami makan tadi :)

muka puas !
sayang korang lebih la . kami dari sekolah memang berempat saja . bukan tak ada kawan lain . tapi entahlah . lebih selesa berempat . sebab memang selesa berempat lah . berempat lebih baik kan :D


12 comments:

misyamissyou said...

ceh..lokasi dirahsiakan hahaha!

hana nabihah said...

haha..so mimi tau ke mana lokasi ni ?haha..

-telordibasuh- said...

mane pic pipi slim hahaa

hana nabihah said...

fb sudeyh kakaka ;)

misyamissyou said...

elehh..pumpkin house kan? kankankan? alah..buat aku sedih lak pumpkin house ni

hana nabihah said...

alala..sedih asal pulak la ko ni..haha..lupa lak umah ko depan je gn pumpkin house..kompom2 la ko tau..kakakakaka..da xjadi rasia da..

Melati said...

alaaa naper rahsiakan lokasi? anyway jumpa kawan-kawan skolah memang menyeronokkan! kan?

Vintage Rose said...

wah asal gmbr last tu sume cm malu2 nk senyum? kite nk senyum balik ni kt die hihi:)

hana nabihah said...

@ melati

ya..jumpa kawan sekolah best ! banyak bnedanak cerita :)

hana nabihah said...

@ vintage rose

hehe..smile at u :)

haniniputra said...

berempat lebih baik? best beno ayat ko. yg penting, gelak ta hengat dunie. syg gewdixcrew~

hana nabihah said...

hehe..yela..
tau takpe..
macam tempat tu kite yang punya.
gelak tak hengat !
lovalove :)