Wednesday, July 13, 2011

wordless wednesday


assalamualaikum !

wordless wednesday yang tak menjadi wordless wednesday lagi ! macam-macam hal bila niat disalah erti . bengang kalau orang yang tak faham apa kita nak buat . gambar aku , hak aku ! apa-apa milik aku ialah hak aku . gambar hanya gambar . aku minta maaflah kalau aku kasar bahasa dengan kau . tapi memang itu je yang boleh .  aku terangkan banyak kali pun tak guna kalau kau tetap anggap aku ni teruk . apapun aku minta maaf sangat lukakan hati kau ~

heeeyyyyyyy !! korang tengok gambar kat atas tu ? hehe ceria tak ? masing-masing muka comel saja !  gaya gitu-gitu apek pon ada tahu ! cuba korang cari aku dekat celah - celah manusia tu ? heheh siapa dapat teka aku kat mana , aku belanje top-up RM3 ! erkkk ade lagi ke top-up RM3 ? huhu ... pokok sawit kat belakang tu lansung tak ada dah ! dah jadi Bandar Putra dah ... hehe cubalah cari :)

sekian , terima kasih ! ;)

8 comments:

laskar pelangi said...

kenapakah diblurkan gambar disebelah..hehe=)

hana nabihah said...

cik pelangi - haha entah! ;p

Muhd Aizie said...

Mana kamu ?

epics said...

yang pakai baju pink tu bukan biha. yang pakai baju kuning tu pun bukan biha. hurm... yang baju putih tu, mungkin pun bukan biha.

p/s: biha yang belakang laki baju putih yg angkat tangan tu. yg pandang bontot laki tu.... kahkahkah...

hana nabihah said...

@muhd aizie
heheheh adelah

@epics
wahaaaaa..

Nuriz eJAm said...

aiiii tahu!!!yg kt blkg tu,ala yg pkai tudung tu..hihihihi..plz sent topup oke~..betol kn..012-7!@#$%^&..kah3

hana nabihah said...

werkkk ejam lambat dah..slh lak tuh teka.tak tepattt :p

Nuriz eJAm said...

hahaha..slh ker..betol la bertudung~