Wednesday, July 13, 2011

aku dalam kotak merah jambu

assalamualaikum !



entri sebelum ini yang bertajuk wordless wednesday kan aku ada suruh teka aku kat celah mana . haih sepantas kilat encik epics berjaya teka aku kat celah mana . rasa tak mencabar lansung . cepat sangat dia dapat teka ! wahahah see aku dalam kotak empat segi warna merah jambu itu :D sama je kan muka aku masa kecil sampailah ke sekarang dah 22 tahun . pejam celik kejap je 12 tahun dah berlalu . kejap je rasa . masing - masing dah besar dan ada yang dah ada kerjaya . yang dah kahwin dan ada anak pun ada juga dah >_<


p/s - hey esok nak bercerita pula pasal budak kelas sekolah rendah aku  

6 comments:

UYC said...

terpulang hehe. ramai2 pn boleh :P

hana nabihah said...

ouh oke2!!! :)

Abang Stalker said...

mmg duk tgk bontot le tu..haha

misyamissyou said...

hurm..aku mane eh dlm gmbar ni? xde ea?

KimiCnoL said...

haha..comel je mase kecik2 ;)

hana nabihah said...

ABANG STOKER - HAHA TAK PERASAN LAK TGK PE TUH :P

MIMI -AAH KO XDER AR..PONTENG EA ?HUHUH

KIICNOL - HEHE MACEH ;)