Friday, April 22, 2011

ini bukan kisah justin bieber , sebab aku tak minat justin bieber !

assalamualaikum readers !

hari ini dah hari jumaat . cepat betol masa berlalu kan ? maknanya cuti pon dah nak habis :| hari ini aku agak gembira la ! sebab pagi tadi aku habiskan masa dengan kawan baek aku :) pergi sarapan dengan eina dekat restoran eisa :) yummy ! dah lama aku tak makan soto kat tempat dia , lepas gian kejap ! thanks eisa belanja sarapan tadi :D

tapi kusangkakan panas berpanjangan sampai ke petang ! tapi tak doe ! budak tu kacau aku lagi ! memang layak kawan aku semua gelarkan dia dengan nama _____ ! dia mesej dan kata kat aku bila mahu jumpa ? dia ada hal nak bincang dengan aku ? dan aku tanya pasal apa nak jumpa kan . dia kata aku bawa mulut dekat akak ipar dia . ni je aku nak cakap dekat kau :-


kehadapan kau ,

ommmjayyyyyy !! hellooooooo , aku tak ada kacau kau lah ______ ! dan tolonglah kau buat benda yang sama juga . untuk pengetahun kau , aku tak ada masa nak bercerita pasal kau dengan sesiapa pun . ni kan kau cakap aku pergi bawa mulut pasal kau dekat kakak ipar kau ? sikit pun tak terlintas nama kau sebagai topik perbualan aku dengan orang lain . banyak lagi topik lain aku boleh bualkan dengan kawan aku . cuma bila kau dah mesej aku cakap macam tu , aku rasa sangat macam entahlah . aku tanya kau , aku cakap apa dan cerita apa dengan kakak ipar kau . kau tak nak jawab kan , kau berdalih . nampak sangat kau ni saja nak tarik perhatian aku , kau nak saketkan hati aku lagi ke ? untuk pengetahuan kau juga , dengan siapa aku berkawan itu bukan hak kau nak tahu . aku rasa tak ada siapa yang boleh halang dengan siapa aku nak berkawan . aku tahu apa terbaik untuk aku . aku boleh bangun sendiri . masa aku "terjatuh" pada tahun 2008 aku ada beberapa orang yang sentiasa dengan aku . kau tak  payah nak tahu dengan siapa aku selalu berhubung dekat facebook oke . hurm , lagi satu aku tak nak jumpa kau ar . kalau kau ada nak cakap apa pun . ko mesej je terus terang . jangan berkias . 5 tahun kita kawan dulu kan , kau pun tahu kan aku paling tak suka nak kena fikir benda yang remeh temeh . oke ini sahaja . bubye !

*******************************************************

huh , lega sangat aku dah tulis perenggan yang tulisannya condong macam menara condong kat teluk intan perak tu . kalau si dia baca bagus , senang tak payah aku nak balas mesej dia . aku cakap banyak kau bukan percaya . tak kuasa mak nak layan nyah ! dan kalau makwe dia yang selalu datang belog aku , kau pun sesuai baca ! senang cerita . 

thanks for reading . 

p/s - aku tak suka nak semak mata tengok nombor korang kat hp murah aku :)

32 comments:

Abang Stalker said...

i hate mentimun laut!hahaha.. :) hana nabihah-bkn nm sbnr.

relex da..abaikn je itu plankton.dia hny la sekpg biskut yg ble ditelan then no more.abes sudah.. ;)

hana nabihah said...

@abg stalker

shhhhh :)
hehe hana nabihah bukan nama sebenar :p

dah abaikan dah abg..tak kan kite nak tukar num phone kat pasal dia sorang kan ?

Abang Stalker said...

apa nm sbnrnya hana nabihah?xnk org thu send kt email je la.. :P

abang_stalker@yahoo.com

email ni mmg khas tuk blogger. :)dlu ada bt entri,tp da sorokkn ats brsbb.

betul tu,xkn sbb mangkuk tu kita nk kne tukar mangkuk lain lak. :P hahaha..meraban da.

UYC said...

kuang ajo la mamat tu,ni nk sekeh je mamat 2.. -__________-" sabo2 ye biha..kte doakn beliau trkena buasey >.<

hana nabihah said...

huhu ! tak nak ar email :p
aah susah tukar mangkuk ni..

Abang Stalker said...

hbs tu nk ape... -__-" haih bdk ni.publish bt entri ek."the real me".

UYC,klakau la..buasey ek.sian dia nti..moga2 mati pucuk je la.

hana nabihah said...

@uyc

buasey susah ber ar..saket muntut nanti :p

hana nabihah said...

@ abg stalker

abg melaka ker aper ? klakau pulak kua tu..ouh xpyh wat entri..biar jelah..hehehe..

aLiEm KaKaShi said...

saya tau nama sebenar HN...biar awok yg bgtau....HN xpyah nk nyebok...hahhahahhaa

Abang Stalker said...

xpe2..abg kn stalker.abg akn cri sdri. ;)

-kmpg melaka,asal sg.besi,bljau kt johor-

hana nabihah said...

@aliem kakashi

shhh diam la awok ! kang kite tak nak g genting kang sambut bdayyy ko kangggg..baru tahu :p

hana nabihah said...

@abg stalker

huuhuu kelako ar..
xpyah nak stalker sgt la kan :p

ouh patot ada au au ! org melaka rupenye..

UYC said...

biha awk jgn la kejam sgt -___-"

Abang Stalker said...

ye le..ulau melingkau atas pagau.xde pagau,ulau tu melingkau le kt dlm seluau.hahaha.. :P

klu johor gn 'o'..beso..kelako.. :)

hana nabihah said...

@ uyc

mana ada kite kejammmm :p

hana nabihah said...

@abg stalker

tak mahu kate johor gitu ek..trademark tu taw..wawawa :D

Abang Stalker said...

haha..yela2..dia kate melaka au au bole -___-

:) abg duk johor kot,xkn la nk ehem2 kn johor.tp x pnh g segamat lg.xde member..

hana nabihah said...

@ abg stalker

duk johore katne ek ? kalau kite ada tny dulu soey yep..sebab lupe kadang..raye dtg ar segamat..nti leh kite pat wet raye..

eh au au bukan maksud nyahh taw..HAHA :p

Abang Stalker said...

abg thu le.. :)

johor kt BP.owh..bijak ek,suh dtg gaye sbb nk duet raya. -___-" x mo bg r cmni.niat x ikhlas.bdk2 umur < 20 je blh dpt.

misyamissyou said...

er..ya ampun..xabis lg ke doh?? serius cm ape je..sengal!

hana nabihah said...

@misyamissyou

ko yang bace pon ko rase semak..ni kan aku nak menghadap semua ni kan :/

Efa said...

beah,blk segamat halo2 aku k..aku blk 28 mei

hana nabihah said...

@ efa

28 MEI AKU DAH KAT PAHANG -_______-"
TAPI T AKU BALIK JE SEGAMAT JUMPA KO YEK ^^

hana nabihah said...

@abg stalker

sebagai org da tetue..duit raye kne bagi untuk menceriakan peljar yang tak berduet dengan banyak ! huhu bp kat ner ? penah pergi sekaliii jek ,tu pon masa kecik ~

アヌム ちゃん~~ said...

Salam.bw here^^ nice blog :)
Feel free to visit me @ frommetoyou~
:)

Mra Mastura said...

aiyoo -____-"

Zara Hannan said...

hahaha..ckap bnyk pon xgune. sabor jew le. hehe. ^_^

Abang Stalker said...

BP tu batu pahat sygssssss oi.tetue la sgt..org blm kwin x blh bg duet raya lg la beah. :P

-parit raja,batu pahat johor-

hana nabihah said...

@ mra mastura

heeee :)

@ zara hannan

aah..sabooo je la :p

hana nabihah said...

@abg stalker

ouh parit raje..penah dengar..tapi tak penah jejak lagi ar..hahah

Abang Stalker said...

meh le cni..abg bwk beah jln2 BP.tp blk hr r.xde tmpt tdo nk tumpangkn.melainkn awk tu x segan nk tdo rmh bdk2 prmpn kls abg.haha

hana nabihah said...

:')