Sunday, April 24, 2011

cuti aku lagi seminggu je ! lepas ni tension jek :p

a) 5 names that friends call
- hn
- biha
- bea
- hana
- comel

b) 5 most important dates in your life
- 0802
- 0105
- 0909
- 2903
- 0401

C) 5 things you have done yesterday
- hantar mak pergi kerja
- jemput adek balik sekolah
- makan nasi ayam yang mak aku masak
- tengok tv 
- online tapi maen game

d) 5 ways to be happy
- maen game kat tenet
- berjimba dengan teman
- nyanyi sekuat hati
- drift kat jalan
- kemas rumah
e) 5 gifts you would like to receive
- dapat kerja dengan gaji sebulan RM5k untuk permulaan
- ayah aku bagi aku buat apa yang aku minat
- dapat rumah dekat taman baru yang depan tu ha
- pakej melancong dengan pakej duit belanja sekali
- barang barang mickey mouse

f) 5 favourite hobbies
- belajar menghangitkan makanan
- belajar jadi pomen kereta
- suka cari duit
- dan suka habiskan duit
- online sampai lebam

g) 5 places you want to go for vacation
- melaka
- pahang
- negeri sembilan
- penang
- kedah

h) 5 favourite drinks
- air oren
- air coke
- air milo
- air laici
- air soya

h) 5 things you always found in your room
- almari baju aku
- meja belajo aku
- katil tempat aku bongkang
- mesin jahit aku yang dah berhabuk
- cermin besar tempat picit jerawat -___-

i) 5 favourite clothes colours
- kelabu
- hijau
- putih
- hitam
- biru

j) 5 favourite bands
- satu pun aku tak minat pon -___-

k) 5 favourite people
- entah ! biasa jek . kahkahkah !

L) 5 hangouts
- bilik sendiri
- rumah nenek
- kedai makan
- tepi longkang
- tepi jalan

 5 person you love so much
- mak
- ayah
- adek dan adek
- nenek <3
- kawan baek aku

N) 5 reasons you answer this survey
- sebab aku nak jawab
- sebab aku tak ada kerja
- sebab aku tengah free
- sebab apa ar ?
- sebab suka hati aku ar nak jawab kan

O) tag 5 person
- nak buat , buat lah ! malas nak tag ar :)

**********************************************

ha , abg stalker . aku curik benda alah ni kat page ko taw ! aku tak taw ko bagi ke tak . tapi aku tak kesah , yang penting aku dah siap dah ni . oke lah , got to go ! mak aku dah call . nak keluar jemput mak aku . bubye all . thanks for reading :')

2 comments:

Mr.Superman said...

si gengster yg manis..abg bg la.nk cilok pape kt blog abg tu pun bole.. :)kecuali cilok mepny blog la. :P -ok,yg tu main2 je-

bole thn ek..jwpn mantap masuk air.haha

Unknown said...

@ abg stalker

huahua ! oke dokie . ni kire permission besar ni :D