Sunday, April 24, 2011

CONTEST SEMUA TENTANG EMPAT

assalamualaikum !

thanks abang stalker tag aku . walaupun aku tak suka nombor empat , tapi aku akan join juga contest ini ! HAHA :p

tekan nombor empat dalam gambar untuk join !

4 perkara yang menggambarkan diri HN
  • cute
  • cool
  • cerdas
  • cergas
4 nama manja HN
  • biha
  • comel
  • hn
  • bea
4 perkara baik yang kamu buat arini
  • pergi tolong kat kebun
  • pergi cari duit
  • makan kenyang kenyang
  • hantar mak pergi dan balik kerja
4 tempat yang nak sangat pergi
  • rumah PM
  • Liverpool
  • Kota Makkah
  • Sabah
4 benda wajib bawa kalau keluar
  • kunci kereta otai
  • handphone murah
  • purse yang tak ada duit
  • kunci rumah
4 perkara terakhir kamu buat sebelum join contest ni
  • makan Sata
  • tengok arnab depan rumah
  • basuh baju weyh guna mesin la
  • merungut -____-
4 orang paling kamu sayang dalam dunia ni
  • mak
  • ayah
  • wan dan dira
  • kamuuuuu..cewahhhh :p
4 jenis ragam manusia kamu jumpa arini
  • budak lelaki bawa motor macam sampah..langgar baru tahu ~
  • budak berdating dekat terminal macam aku zaman sekolah dulu bai..HAHA
  • tak menyabar atas jalan
  • seseorang yang asyik nak menambah hasil pendapatan..kagum kott ~
4 misi yang kamu mesti capai tahun ini
  • dapat DL kot ?
  • cari hasil $ aku dengan lebih jitu
  • tak nak potong rambut lagi
  • nak ..... ( rahsia ) ahaha :p
4 habit buruk kamu
  • malas buat kerja
  • suka tido
  • suka makan
  • emosi kuat
4 perkara yang kamu fobia
  • motor
  • sayur
  • duit
  • tikus
4 sebab join contest ni
  • abg stalker ajak
  • tak ada kerja
  • nak hadiah
  • hati senang
**********************************************
walaweyh , bapak panjanggggggg ! lama gila aku  nak jawab tagged ni .

jadi , aku nak tag 5 orang yang bertuah . bertuah ker ? haha

owner http://misyamissyou.blogspot.com/
owner http://miezzmira.blogspot.com/
owner http://diarypicisan.blogspot.com/
owner http://aliemkakashi.blogspot.com/
dan owner http://tinkerbell-is-me.blogspot.com/

terima kasih !

8 comments:

Abang Stalker said...

awk x reti link kn terus ke beah?haha..ok2,thanks yup join jgk.cehh..~apa la yg ( rahsia ) tu.fobia dgn motor psl lggar divider. :P

hana nabihah said...

@ abg stalker

heheh..bukan tak reti..saje nk suh mereka kenal pasti url mereka la abg :p

Abang Stalker said...

ye..taw da.. :)prg dusun ye..like~

UYC said...

>_<

aLiEm KaKaShi said...

ishhh...ad nme sy la..hahaha

cik fiqa said...

thanks for join the contest..for futher info,always follow up my blog ok.. :)

Efa said...

tq beah....ingat gak ko kt aku ye hik2

hana nabihah said...

@efa dan halim

buat taw ! :D