Tuesday, June 28, 2011

sekadar di pinggiran

assalamualaikum ! burppp ! alhamdulilah :D gendang gendut tali kecapi , kenyang perut suka hati ! sebab aku suka hati , aku pun nak suka hati aku tulis sesuatu di sini ! weyh , korang ! aku dah kenyang makan set B bersama milo ais ! dah dua tahun tau aku duduk sini . pertama kali tadi aku jejak kaki dekat Restoran Sekadar Di Pinggiran , Muadzam Shah bersama kawan aku . haha aku memang jarang giler keluar kawasan Unite* ini ! yelah kan aku dah cakap dulu , rutin aku pergi kelas , balik kelas , lepak rumah dan hujung minggu balik segamat >_< makanan dia , okelah ! boleh layannn dan dicop sirim oleh aku sedap . berbaloi-baloi siot ! harga pun murah ! hehek itulah yang penting sebenarnya , sedap dan murah ! tengok nama restoran tu , nama lagu Fransisca Peter siotttt ! okelah , ini sahaja malam ini . bubye korang !

*27 REJAB |  ISRAK DAN MIKRAJ

10 comments:

Abang Stalker said...

pergh..layan~sekadar dipinggiran.sedih bebenau nm restoren dia. T_T mst mkn smbil nangis2.haha

hana nabihah said...

@abang stalker
hahaha tahu takpe..memang meleleh 1 pedas gile sambal belacan dia..kakakkaka..seswai sgt ar nama dia :D

NATASYA ASSYIRA MOHAMMAD NAIM said...

waaahh..dgr nme restoran pown dah sedey..belum makan lg.. :)

hana nabihah said...

@NATASYA ASSYIRA MOHAMMAD NAIM
hehek , meh le mai muazam :D

epics said...

perut tengah suka hati lar tu. jgn blogging sgt weh, stadi2... :P

hana nabihah said...

@epics
huuu baek baek bos !

Miz Novexx said...

peliknya nama restoran ni, agaknya bos dia peminat Frans Peter kot

LiFe KaMi said...

nama restoran da mcm nama drama swasta plak..hehe
tapi slalu nama2 pelik ni yg sedap..

hana nabihah said...

@miz novexx
heheh aah kan..macek ni mang tip top :)

@life kami
hu ada ea drama swasta ? tu la pasal..ramai je org :D

amir aizat said...

ahha kelakar nama restoren tu