Sunday, January 1, 2012

hello 2012, goodbye 2011

assalamualaikum !

Selamat Tahun Baru dan Selamat Datang 2012. aku rasa lega masalah antara aku dengan dia sudah selesai. aku mengharapkan tiada apa masalah lagi. baru aku sedar betapa aku sayangkan dia, ececey :p ayat nak lebih je aku ni. semalam sempena tahun baru, aku dapat 16 soalan cepucemas caripada dia. aku suruh dia jawab juga soalan itu. walaupun jawapan dia tak romantik, takpe aku sudah faham dia. memang dia begitu sejak dari dulu dan aku suka jawapan daripada hati dia kepada setiap soalan itu. 

curi snap pic muntot die pada 30122011
semoga tahun 2012 memberi tuah kepada aku sebagaimana tuahnya naga dalam kalendar luna cina dan memberi peluang kepada diri aku untuk memperbaiki kekurangan diri aku ini.

lagi beberapa hari genap aku dan dia tiga tahun berkawan :-

Daisypath Anniversary tickers

thanks for reading. wassalam :)

8 comments:

Wilayah Sepet Kuku said...

As salam....

Happy new calender 2012...

Sollehudin Sapari said...

bila nk nikah?..huhu..

Unknown said...

cik sepit kuku - wasala..selamat untuk kamu juga ye :)

solleh- huhu akan datang :D

Kim Bulan said...

selamat tahun baru juga kak hana nabihah! lagu apeni? bestnyaaa hewhew ;3

pm said...

hensem juga...walaupun xnampak muka :P

GKA said...

hepi new year...wish u luck

Anonymous said...

selamt tahun baru
:)

Unknown said...

azuree - slmt thun baru buat kamu juga >_< sis da pm tjuk lagu itu

pm - haha bese jep :p

gka - Happy New Year Too..TQ :)

mike - selamat tahun baru juga ya :)