Wednesday, December 28, 2011

selesai dua part

assalamualaikum !
sudah tamat pun dua kertas peperiksaan tadi !
pergh boleh tak nak senyum untuk paper RS
dan menangis untuk paper SM ?
apapun hari ini memang pengalaman pertama aku,
pertama kali dalam sehari
ada dua paper dalam waktu yang sama,
sebab kebiasaannya ada jarak beberapa hari >_<
pukul 7 suku pagi tadi dah siap
berbaju kurung hijau dan bertudung biasa
pukul 8 lebih dah tunggu bas nak pergi wisma,
sampai je wisma, terus pergi dewan peperiksaan
duduk dalam bilik kuarantin.
jawab kertas SM dulu,
kertas pertama mula pada 0900 sampai 1200
lecture RS ingat aku tak datang exam
~aaa saya datanglah sir..tapi jawab paper SM dulu
rehat pula daripada 1200 sehingga 1430
nak pergi lunch diiringi,
nak pergi solat diiringi,
dan nak pergi tandas pon diiringi,
rasa macamVIP hado
dan rasa ada bodyguard pon hado !
1430 diiringi masuk dewan peperiksaaan
kertas kedua 1430 sehingga 1730
tersenyum sikit jawab paper ini
sampai lecture bernama SS tegur,
happy nampak jawab paper ni.. :p
handphone pula ? memang tak dapat ar pegang
daripada pagi sampai petang ini
huhuh betul-betul tegas peraturannya :p
apapun aku tak rasa tertekan
dengan lecturer2 yang jaga
sebab mereka sporting habis bah :)

ok,get ready for the next paper! :)

3 comments:

GKA said...

GKA rileks jer even ada 2 paper...tapi satu theory satu math ler...persiapan tuh penting...

misyamissyou said...

bile habiskah? pas tu cuti ea?

Unknown said...

gka - saya tak cukup persediaan..sebab tu gelabah >_<

misya - 09 januari..lepas itu segamat laaa :D