Thursday, January 6, 2011

ended !



hello . aku cuma nak update diari kesayangan aku ini . bermula daripada semalam , tiada lagi kumar dalam hidup aku . aku agak terkejut juga semalam kumar terus buang aku lepas aku cakap . aku ingat bila dia kata ' kita boleh berkawan ' , dia akan macam biasa . tapi bagi dia tak boleh kot ! lagipun kumar juga dah buang aku daripada friendlist dia dekat facebook . erm tak apa . guwa steady !!! :') dan aku minta maaf sangat dekat kumar . aku rasa bersalah gila ! dan rasa nak deactivate facebook je ! dan ini juga merupakan entri terakhir mengenai kumar :')
kumar and me !

p/s : se-steady aku pun , aku tetap manusia biasa ! :'(

10 comments:

misyamissyou said...

HAH??? WEYH AKU TERKEJUT NI!!! WHAT HAPPENED BABE??

Mra Mastura said...

yunkkk!! kenapa kenapa!!??

hana nabihah said...

jangan la guna caps lock..
terkejut aku..ermm..
macam yang kau baca lah -.-

hana nabihah said...

@ mra mastura

tak ada apa..macam yang ko baca ha ! -.-

misyamissyou said...

alorh..sory2..terterkan la..aku pn br prasan caplock..

hana nabihah said...

@ misyamissyou

ha..xdalah aku marah..its oke lo..

-telordibasuh- said...

sian kumar kan hahhaaa...nasib die xsunat lagi

hana nabihah said...

@ -telordibasuh-

aah kann..HAHA!

Mc Ejay said...

kumar g kat harold ek? hehehe

hana nabihah said...

@ mc ejay

haha..ontah :D