Thursday, December 30, 2010

my friends and me , bebeh !

yawww and peace bebeh ! hana nabihah in the house *muah .
bersama kuntam :')
haha ! me with the hot and coolness girl ever ! hiks . 
eh dari kiri aku , ayu , ira dan aza . hiks ! muka ira terpaksa dijadikan cartoon atas permintaan dia :') hey menghabiskan masa malam semalam dengan huha huha bersama , makan burger , tengok video , chitchat . love it . korang memang sempoi la sudi menghuduhkan muka untuk camera aku ! 

******************************************
happy holly-day friends !!! haha :')


10 comments:

-telordibasuh- said...

eh muke die bersih xde jerawat haha

misyamissyou said...

erk? mne gmbar kawan ko? gmbr ko je ade..haha =P

Khumaera Ismail said...

boleh bckp ta kwn tu? ;)

hana nabihah said...

@ -telordibasuh-

hiks.kenalah bersihkan.

hana nabihah said...

@ misyamissyou

hehe..sudah ada.. :)

hana nabihah said...

@ khumaera ismail

hihi.boleh! :')

-telordibasuh- said...

nape soro tu tetibe kene censored?hehee tapi dah kantoi dah ngn telor tadi hahaha

hana nabihah said...

@ -telordibasuh-

orang rumah dia tak bagi la telor :D

Miecyber said...

You all rockz gurlzs...



Bila saya blogjogging $$$$$$.....

hana nabihah said...

@ miecyber

haha..thank you :D