Thursday, December 30, 2010

entah .

hello readers ! bosannya rabu semalam . penuh dengan duka dan sedikit suka . dimulakan dengan pagi rabu , minggu lepas aku dah cakap aku tak suka rabu pagi kan . sebabnya kelas MIS yang sangat bosan gila siot ! masa pertama kali aku masuk macam semangat gila . sebab aku suka juga subjek yang berkaitan dengan teknologi bagai . tapi bila miss lecture mula mengajar , ya ampun ! biar betul ? korang bayangkan dah 48 minit baru slide yang ketiga . rabu semalam baru aku tengok masa . muehehe . ooeemmjjii ~ bila nak habis ? ada lagi 37 slide ni . gilalah weyh . sampai kadang dah pukul sebelas pun miss lecture ni tak habis lagi satu chapter . tapi tak apa , aku dan kawan aku fikir , miss lecture ni seorang yang amanah dalam mencari rezeki yang halal . yelah , kelas pukul lapan sampai sebelas digunakan sampai habis setiap inci dan ruang waktunya . huhu . minggu depan ada quiz , cover empat chapter ye anak anak :')

pukul sebelas pula kelas AMAB . minggu ni tak ada lecture class . cuma quiz . alhamdulilah aku tak hantar kertas kosong . hee . tapi apa aku belajar malam sebelumnya , tak keluar pun . betullah kata kata budak yang dah belajar dengan madam lecture ni . soalan quiz tak akan pernah sama dengan soalan tutorial . ouh gosh ~ kelas ni patut habis pukul satu , disebabkan madam lecture ni tak sehat , kami dilepaskan balik awal . yippiieeee !!!

lepas itu pukul lima hingga pukul lapan malam kelas psychology , aza hantar aku pergi kelas naik kancil budak ira ni . hihihi . tak payah aku jalan kaki . ha , kami buat presentation . tajuk chapter empat - stress and health :') presentation berjalan lancar dan diikuti dengan sesi Q&A . jeng jeng jeng ... lecturer tak puas hati la . banyak istilah sains tidak dihuraikan dengan jelas :'(  tapi tak apa . kami belajar daripada kesilapan . aite :) minggu depan pun ada quiz psychology . ouh demm .

oke . ini sahaja . sekian terima kasih :)

4 comments:

aliza zeke said...

gud luck nnt jawab quiz :)

Unknown said...

@ aliza

thanks :)

-telOrDibAsuh- said...

hahaa..hari rabu yg kejam..tapi hari kamis dah cuti hehehee

Unknown said...

@ -telordibasuh-

hehe tau takpe telorrr :D