Sunday, August 29, 2010

CONTEST COUPLE MUKA SEIRAS

wah ! tajuk je da cambest kan ? contest couple muka seiras.terima kasih daun keladi mira sebab tag aku.bila orang sudah tag , kita kena jalankan tugasan yang telah diberi.jangan suka bertangguh.nanti banyak sangat kerja tak siap.hehe.taraaaaa ...
banner contest daa ~ cuma klik 
untuk join contest ini oke ! gambar di atas si tukang organize contest.mereka seiras kan ? dan dibawah gambar yang aku pertaruhkan untuk contest ini :)
gambar aku dan kawan baik aku.aku yang si hitam segala.kawan aku baju warna pink.seiras tak readers?
aku tag contest ini kat 



8 comments:

Siapa Lin?? said...

Caya lah!
Lin dah jengah..
Good Luck

hana nabihah said...

hehe..ada rezeki boleh menang ni! ^^

@ku d! sin!e said...

macam kembar lah..

hana nabihah said...

aah kan :)

sai said...

hey.. hee. thanks for tagging... haha. mana la i nak carik kembar nie? hahahah

hana nabihah said...

hehe..cepat2 carik pasangan ^^

wannurfazrini said...

ini couple ke ? hehehe . btw sama gila .

hana nabihah said...

thanks:D