Tuesday, November 9, 2010

runaway project at bandar putra ;)

aku yang kacak..miahah..
pagar kayu yang kami buat untuk halang  (o o) masuk !
daddy pantau kawasan..haha..bakar bakar sampai terang !
dah nak malam je siap siap , balik lah ;p
salam readers.haha.itulah sebahagian aktiviti aku yang bakal berlansung sampailah habis cuti semester kali ini.senaman dan aktiviti pecah lemak paling unggul yang ayah aku anjurkan.haha.seronok aktiviti ni sebenarnya.sebab ayah aku sedang membantu aku untuk aku jadi manusia yang kerempeng.i like! tapi kadang kadang tak best juga , sebab hari hari kena pergi kebun.penat woo~ sampai ada pula yang berdoa supaya petang petang hujan.kalau hujan maknanya tak payah pergi lah :D

oke.ini ialah kebun ayah aku.dulu masa aku kecik selalulah juga pergi kebun ini.lepas aku habis UPSR je , kebun ini dah dibiarkan.sebab kawasan kebun ayah aku ini masa itu tengah sibuk buat taman perumahan yang baru.jadi jalan banyak yang dah rosak sampai kami tak boleh nak pergi.dan sekarang selepas 9 tahun tak pergi.kebun itu dah semak kembali.pokok pokok pun dah nak jadi macam hutan.akan tetapi lepas beberapa bulan datang.kebun ayah telah menjadi seperti gambar di atas.haha.terang kan ?

erm..lepas 9 tahun , apa yang tinggal cuma pokok limau barli , pokok sentang dan pokok limau kasturi.yang lain semua dah tak ada.pondok tempat kami maen makan makan , baring baring yang ayah buat pun dah tak ada.yang tinggal cuma tiang empat batang saja.pagar keliling kebun ayah pon tak ada dah.aku dengan ayah aku nampak ada kat tempat lain..demm~ ;(

okelah.apa apa pun happy holiday semua pada yang dah memulakan cuti sem.pada yang tengah exam.buat sehabis baek ye ;D

nota kaki - eh , tapi kurus kering pun bukan lawa kann ;D

11 comments:

-telordibasuh- said...

wa ko kan....gile kacak hahaa..
cukup brutal brgambar ngn tukul hehehee

hana nabihah said...

aiseh lu ~ ;p

Hanis Azla said...

wah.. bestnyer org ada kebun.. setuju dengan Hana, kurus kering tak lawa.. ha..ha.. (ckp2 org yg x brp nak kurus)

Hanis Azla said...
This comment has been removed by the author.
hana nabihah said...

hahah..kebun ayah~

heheh..cakap2 orang xberapa nak selimmm kan kak ;)

misyamissyou said...

aku xtau plak ko kacak..haha..aktiviti pecah lemak unggul..pengsan jap but i like! :D

hana nabihah said...

hahah..kalau like meh join..haha..

misyamissyou said...

aku tak cuti lg lorhh..cm ne nak join

hana nabihah said...

hahaha..its okie mimi..
kalau ko join tkut xda lemak nak lekat kat ko ;D

... said...

salam..
aktiviti pecah lemak?
oo..kalau pelajar malaysia kat rusia ni, aktivit makan megi, adalah wajib.haha :)
betul, makan megi, boleh menghalang badan dari terus menyerap lemak.tapi, jangan terlebih makan.sebab megi tu sendiri, dibuat dari tepung tak tepu.maksudnya, sukar nak melarut memebentuk sebatian lain. perencahnya pula mengandungi monosodium glutamat, kalau tak dikawal, huhu..kena kanser..penyakit jangka masa panjang tu..

hana nabihah said...

yeke ? thanks for the information..haha..sharing is caring ~