Tuesday, July 10, 2012

Karoot Komedia & Karoot Komedia X

assalamualaikum!

sedikit review mengenai Karoot Komedia & Karoot Komedia X! Karoot Komedia & Karoot Komedia X sebuah rancangan komedi muzikal yang menggabungkan muzik, lakonan sketsa dengan topik-topik menarik yang akan dilakonkan secara spontan oleh pelawak terkenal Malaysia serta artis undangan. phew :3 penangan Karoot Komedia makin menjadik pulak.. dua tiga hari ni, aku rasa super awet muda..sebab asyik ketawa sampai menangis-nangis! dalam satu hari aku dah habiskan sampai 13 episod layan Karoot Komedia.. two thumbs up beb! tengok banyak kali pon masih boleh ketawe berdekah-dekah! apa pun aku suka tengok Jep Sepahtu, Ebby Yus, Jihan, Yus & Johan..serius kelakar tak hengat!



sekarang aku baruuuuuuuu siap download Karoot Komedia X Episod 5.. malam bute kang boleh sambung layan! tapi dalam Karoot Komedia X Episod 2 tu, Johan kena jadi setiausaha..aku memang terkesima kejap dengar Johan nyanyi lagu Tamil tu. bila aku dengar macam menarik je, laju-laju aku google carik apa tajuk lagu tu..bukan siap google jek aku ni..malah siap download gitu mak jemah lagu tamil tu! Paatu Padava nyah tajuk lagu tu.. nah lirik dia..

Thaen Nilavu - Paatu Padava

Music: A.M.Rajah
Singer: A.M.Rajah
Lyrics: P.Kalyanasundaram

(paatu..)
Paattu paadava paarthu pesava padam sollava parandhu sellava
pal nilavai pola vantha paavai allava, naanum pathai thedi odi vantha kalao allava
(paatu..)
Paattu paadava paarthu pesava padam sollava parandhu sellava
megha vannam pola minnum aadayinale malai maeni ellam mooduthamma naanathinaalae
pakkam aaga vantha pinnum vetkam aaguma, ingae paarvayodu paarvai sera thoothu venduma
malai allava nalla neram allava innum vaanam paartha bhoomi pola vazhalaguma
(paatu..)
Paattu paadava paarthu pesava padam sollava parandhu sellava
angam ellam thangamana mangaiyai polae nathi anna nadai poduthamma bhoomiyin melae
kanniraindha kaadhalanai kaana villaya intha kaadhalikku then nilavil aasai illai
kaadhal thondruma innum kaalam poguma, illai kaathu kaathu nindrathu thaan meetham aaguma
(paatu..)
Paattu paadava paarthu pesava padam sollava parandhu sellava
untuk pengetahuan korang, lagu Pattu Paadava ini sudah berusia 52 (tahun 1960) uols! lagu ini jugak pernah dirakamkan semula oleh Salleh Yaakob (SY). iols followww :D
terima kasih kerana singgah membaca :)

3 comments:

Cik Aish said...

jemput join! hadiah lumayan! : HIJAB BEAUTY CONTEST

Cik Aish said...

jemput join! hadiah lumayan! : HIJAB BEAUTY CONTEST

anakcikbob said...

aku rasa episod tu antara yang terbaik.
dengan gaduh nak jual nasik lemak, dengan yus merepek tah hapa2.
hahaha.. bongok la diorang..