Tuesday, July 10, 2012

tagged - part of me

assalamualaikum! terima kasih e-mel aku untuk bagi kerja sekolah dan jawab soalan ini kawan lama. ngahaha :D

1. Apa benda paling penting dalam hidup?
telefon, internet, cermin mata.

2. Benda terakhir yang dibeli mengg
unakan duit sendiri?
karipap makcik jagung kat bawah..huhuk

3. Dimanakah tempat untuk langsungkan perkahwinan dan apakah t
emanya nanti?
Segamat! dan nak pasang khemah dekat sepanjang lorong rumah kot..ermm tema yek?? adui..tak ade buah fikiran lagi la mengenai itu :(

4. Adakah sedang bercinta?
:) * senyum,tak perlu kata apa-apa

5. Berapa lama akan mencintai kekasih hati?
insyaAllah..selagi hayat dikandung badan..hihok :D

6. Novel / buku / majalah terakhir dibeli?
seingat haku last beli Seventeen kot..

7. Nama penuh ?
hn :)

8. Antara mak dan ayah, dengan siapa lebih mesra?
dengan mak, ayah dan mama

9. Tempat yang betul-betul nak pergi?
mana-mana yang tak pernah pergi..spesifik tu pun takder lagi la der dalam pale otak :P

10. 3 perkara tentang orang yang beri tag.
- kawan lama
- nice
-kuat hati/ tabah

11. Tag 3 rakan blogger.
- mra

2 comments:

yaya said...

hehe internet da mcm mende penting utk everyone kan skrang :)

hana nabihah said...

yaya - indeed! rasenye hari2 guna internet..