Sunday, July 17, 2011

HN dan kaca mata

assalamualaikum ! 

terima kasih kepada encik stalker kerana tag diri ini ;)

jadi ini gambar aku !

haha sebenarnya tak ada cerita apa pun yang menarik untuk gambar ini . masa ini aku kat rumah . korang nampak tak tiang rumah dari kaca mata aku ? heee ! masa ini aku tengah tunggu adik - adik aku bersiap nak keluar ! 

cuma klik SINI untuk join contest ini oke ?

jadi aku nak tag mimi , mra dan huda ! :')

13 comments:

* Zaleta * said...

very da gojes dear....good luck...

Abang Stalker said...

pergh..mantop..kompem menang.klu menang jgn lpe sy ek. ;) 50-50. :P

тαк кenαl мαкα тαк cнεηтα ™ said...

gud luck sis, ermm nak join jugak lah. hehe

hana nabihah said...

@zaleta - kak maceh kak ;)

@abang - ahah 50-50 ok kalau le menang :p

@TKMTC - maceh ! join le :D

Mra Mastura said...

perghh kau ke ctu. bibir xleh blah. =P

hana nabihah said...

@mra - kakakak ! bibir negro ~

AmalinaNashihin said...

gorgeous, very vogue gitu :D

hana nabihah said...

@amalina - thanks babe !:)

GKA said...

macam2 da hana@biha nie

hana nabihah said...

:)

Anif Abdullah| AA said...

2nd pic..yunalina jolie! :p

misyamissyou said...

weytttt! ape hal aku xpasan ko tag ni..ceh..haha..bz..nk tgk sb pn xsempat..

beb, ko teruskan la tag aku..sat bln pose aku cuti aku insyaallah le buat..

hana nabihah said...

anif - wahah i like that name ;)

mimi - baek2 :D