Tuesday, November 29, 2011

bahana teknologi yang berlaku kepada aku sendiri

assalamualaikum ! weyhhh memang aku buat kerja gila ni . sekarang aku ada dekat Segamat lagi ! omaigod esok paper recruitment & selection ! aku baru tahu hari ini la kan tarikhnye ! 8 chapter -..-  ya ampun , apa nak jadi ni weyh . lagho betul ! lepas tu hari esok kepada esok pula paper organizational theory . memang heyyy tak tahu aku nak cakap apa pada diri aku ni . esok weyh esok weyh !!!! yang lusa tu boleh cover lagi sebab tahu dah..tapi yang esok ni !! apekes la aku ni -..-

5 comments:

Mra Mastura said...

pergh extreme kau .. g study!

Abg Stalker said...

:)tutup fb.jgn on9.baca buku.gud luck budak. :)

GKA said...

studyyyy la...chayok2x!!

misyamissyou said...

apekah?? td aku cm nampak status kau nk lek uniten tp ade kat segamat lagi??? haihh kau ni

hana nabihah said...

mra - baik !

abang- teronline kejap !!! :p

gka - okeh bos !

mimi - petang tadi baru smpai muazam ni >_<