Sunday, May 8, 2011

BLOGGER DI ZAMAN SEKOLAH

assalamualaikum ! aku gatal tangan join Blogger di zaman sekolah ! nak join juga korang klik sini sudeyh


:: nama kelas anda. yang dah habis sekolah, nama kelas masa form 5. yang masih sekolah, bagi tahu nama kelas korang. aku sekolah sampai f6 , nama kelas aku yang terakhir di zaman kegemilangan aku ialah kelas 6A3 ! kelas pengkhususan sejarah dan pengajian perniagaan .

::kenangan manis semasa di sekolah. uishh !! banyak gila . kehkehkeh . yang paling manis ek , masa b'day adalah masa untuk mengumpul hadiah . sampai sekarang aku simpan elok-elok taw :')


::kenangan pahit semasa di sekolah. tak ada semua indah je ~


::cikgu yang paling korang tak suka! (tak payah mention nama. kang tak pasal2 cikgu korang baca belog korang, tak ke haru! haha) kenapa tak suka cikgu tu! cikgu tu ajar aku sejarah tamadun dunia , untuk pengetahuan korang ada 4 buku teks sejarah untuk f6 . memang jitu dan padu kena baca . hehe aku tak suka sebab dia suka panggil nama aku dalam kelas untuk jawab soalan cepuput dia -_-''


::pernah crush dekat someone masa kat sekolah? macam mana boleh tangkap lentok dengan orang tersebut? sebab dia hansem ke, sebab budi bahasa dia ke. kalau boleh, letak sekali nama orang tu! bwahaha. 
kalau kat sekolah aku sendiri , tak adalah crush sangat . biasa jek . 


:: gambar kenangan semasa di sekolah. :) boleh letak 3-5 gambar.

aku memang macam tu ar ! er aku suka pakai baju putih sebab muka aku nampak macam gud-gud jek :'D
gambar pakai hp , pecah !
susah nak jaga 96 budak bila ada program jalan-jalan -_-''
aku suka cikgu pengajian perniagaan aku ni , sebab dia suka bagi nota sebanyak mungkin dengan kadar selaju kereta cikgu ^^ habis tulisan buruk -_-
snap pakai hp budak belakang aku..hehe !buat sehabes baek ! plesing je baju pengakap , tapi haram tak pernah join aktiviti :D
haha ! aku suka pergi sekolah . rasa seronok bangat . tak pening kepala lansung . kalau nak exam je baru pening :p rindu bai masakan makcik kantin ! haha . oke bubye semua ^^

8 comments:

misyamissyou said...

err..cm nk join..tp td godeh2.. knpe aku rase aku cm xde gmbar time skola ea? mne tah gmbar2..pelik jap..

dila bahar said...

wah... untung la... zaman skolah leh bwk hp... huhu... leh snap sane sini...

cute la dik...

Unknown said...

@misyamissyou

haha sebab tu aku letak zaman f6..zaman f1 smpai f5 aku macam xder pic jek..hihih..

Unknown said...

@dila bahar

hihi maceh ! ^^

aah boleh bawa hp..xpayah sorok2..sebab kite kan senior :p

aLiEm KaKaShi said...

tomey2...

Unknown said...

@aliem kakashi

maceh ^^

Eyqa Zubir ™ said...

best kan skolah :D

Unknown said...

yeay ! sekolah memang best :)