Sunday, May 8, 2011

gua mood tahik sekarang

fuh ! lagi beberapa jam je ! serius gua tak ada mood bhai , macam - macam benda buat gua tak ada mood ! ppffftttt -_-'' bila gua xde mood terus gua jadi rajen ! basuh kereta, basuh lantai , sapu rumah , mop rumah ! waktu kerja gua mula pukul 7 suku tadi . serius malam tadi gua tak boleh tidor . dah pukul 4 pagi gua boleh berjalan-jalan pergi blog orang lain . komen entri dan tinggalkan link pagi buta tadi  >.< mohon ampun ya kacau pepagi buta ! fuh macam ni mesti mak gua selalu doakan gua selalu tak ada mood . bubye !

4 comments:

dila bahar said...

heheee... ok la tu.. dr tak de mood duk bentak2 lg susah kan..

bilik akak tgh sepah ni... tlng kemas kat cni pulak leh??? hehehee

Unknown said...

@dila bahar

hehe kakak ! mcm tu inbox kite alamat akak ea.. >.<

Efa said...

hey,rilex2 bertendang2.....

Unknown said...

@ efa

hihi memang jin betendang lo..tq :p