Sunday, May 8, 2011

gua mood tahik sekarang

fuh ! lagi beberapa jam je ! serius gua tak ada mood bhai , macam - macam benda buat gua tak ada mood ! ppffftttt -_-'' bila gua xde mood terus gua jadi rajen ! basuh kereta, basuh lantai , sapu rumah , mop rumah ! waktu kerja gua mula pukul 7 suku tadi . serius malam tadi gua tak boleh tidor . dah pukul 4 pagi gua boleh berjalan-jalan pergi blog orang lain . komen entri dan tinggalkan link pagi buta tadi  >.< mohon ampun ya kacau pepagi buta ! fuh macam ni mesti mak gua selalu doakan gua selalu tak ada mood . bubye !

4 comments:

dila bahar said...

heheee... ok la tu.. dr tak de mood duk bentak2 lg susah kan..

bilik akak tgh sepah ni... tlng kemas kat cni pulak leh??? hehehee

hana nabihah said...

@dila bahar

hehe kakak ! mcm tu inbox kite alamat akak ea.. >.<

Efa said...

hey,rilex2 bertendang2.....

hana nabihah said...

@ efa

hihi memang jin betendang lo..tq :p