Wednesday, April 6, 2011

apa itu pokes di facebook ?

assalamualaikum readers :)

sedang aku lihat notification di facebook aku . mata aku agak terbelalak sekejap . ooooeeemmmmjiiiii ! dia pokes aku . huh ! apakah maknanya ini semua der ? dia masih melihat facebook aku ? heh biar je lah . akan tetapi daripada dulu aku tertanya apa motif pokes ini weyh ? nak buat research aku agak malas . yang aku tahu la kalau translate , pokes ini macam kacau atau cuit ! maknanya bila kita dah masuk profil seseorang , kita tekan button pokes . lepas itu barulah empunya facebook itu tahu yang korang pernah jengah facebook mereka :)
antara yang pokes aku
terima kasih kerana membaca entri aku ^^

4 comments:

Mra Mastura said...

sape yg masih poke kau tu?? >__<

Unknown said...

@mra mastura

huhuhu X yang tuuuttttttt :)

Anonymous said...

jap lg aku poke ko..haha :P

Unknown said...

@misyamissyou

hehehe..bertambah lagi senarai :p