Tuesday, April 5, 2011

apabila kenalan aku sudah mempunyai belogggg kan ........

assalamualaikum readers !
sempena 05042011 aku nak bagitahu dengan korang bahawasanya ramai kenalan aku sudah mula mempunyai belogggg bebeh ! ouh best ar . dapat aku baca serta komen diorang punya story mory serta rutin harian mereka . jadi , topik hari ini aku nak show-off diorang punya gambar serta link belogggg mereka kat kalian . nanti kalau sudi , korang pergilah terjaaaahhhhhh diorang punya belogggg tu yep . kerja free je tuh ! cuma tekan link kawan aku dan usha usha bagi semangat . hihih . tak ada caj perkhidmatan pon taw ! sama-sama lah kita memberi sokongan kepada mereka yang baru berjinak-jinak dalam arena belogggg ini yawww !! :') ececeyyy cakap nak power jek kan aku ni der ! haha tapi takpe , yang penting semangat nak berkongsi dengan bloggers sekalian membara taw nyah :p
********************************************************
1. nama dia Halim ! dia kawan sekolah rendah aku sampailah sekolah menengah . tapi aku dengan dia cuma pernah sekelas masa f3 jek . huhu . sekarang dia one of my bestfriend . seronok dapat kongsi cerita dengan kau dan terima kasih atas bantuan kau selama ini :) <-- perghhhh ayat menusuk kalbu ! walaweyh tapi aku ikhlas taw dalam bait-bait aku itu . hehe :')

LiFe iS SiMpLe !!!!!!!

 ********************************************************


2. nama dia pula Melin . dia kenalan aku di uniten . kami kenal sejak mula menjejakkan kaki di uniten . maksudnya sejak orientasi . kami pernah sekelas masa semester satu . walaupun dia ni kecil , tapi dia ni otak geliga taw ! belajar last minute pun cepat je pick-up . aisey kalau aku kan memang tak dapat la derr . nice to know u sister . ehehe . maafkan aku kalau aku ada terkasar bahasa dengan kau selama ni yep :')

Tinkerbell's Life

 ********************************************************

3. nama orang yang ketiga dan yang terakhir untuk aku kenalkan kat korang ialah efa ! dia ni kawan zaman aku sekolah rendah . huhu . dia ni juga merangkap jiran kepada nenek aku . huhu . rumah dia depan rumah nenek aku jek . tapi susah aku ni nak berjumpa dengan dia . kalau aku ada hal , dia free . kalau aku free , dia lak ada hal . si efa ni bakal cikgu gitu . hahah . cikgu apa ? korang terjah la belogggg dia kalau nak tahu :p

 diarypicisan.blogspot.com

******************************************************** 

ini sahaja . thanks for reading entry aku yang berjela jela panjangnya :)


11 comments:

kakyongnida said...

berblog memang best :)

Unknown said...

@nida husna

ya ! tu la pasal.sebab tu kalau ada masa lapang memang update selalu tuhh :)

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
untung diaorang dapatpromosi free
gua jengok blog nya nanti

Unknown said...

@b.r.u.t.a.l.s.o.l.o

salam..
lu dah senior beb !
takkan gua nak review belogg lu..
malu aku der..hihih :p

Efa said...

ngeh2 pemes bai aku...malu seyh *wink wink* anyway,thanks buddy

Nora Karim said...

wah... jeles la... dapat promo free... heheh baik hati la awak ni... ;-P

Unknown said...

@efa

heheh..ko ni..
sesama buddy :D

Unknown said...

@nora karim

hehe..jgn jeles..
kawan kawan belajar kite tu awak :)

Tinkerbell said...

haha,,,macam2 ko ni bea,,btw tyhanks buddy! syg kamoo,,,=)

aLiEm KaKaShi said...

huhuhu...terbaik la beah....my bestfriend.....huhuhu.....

Unknown said...

@ tinkerbell
@ aliem kakashi

same2..meh peluk secara birtual ! hahah