Tuesday, October 5, 2010

kipas-susah-mati double M :)

assalamualaikum !

tengok tajuk di atas : kipas-susah-mati double M . ya ! mickey mouse ^^ aku memang alergi sepi tengok mickey mouse . geram je aku tengok . tapi dengan minnie mouse aku kurang berkenan sikit . tak tau la kenapa kan . haha . oke . entry kali ini aku nak kongsi dengan kamu antara koleksi seciput barang mickey mouse aku . kalau korang minat dan tak minat mickey mouse , sila kutuk puji mickey mouse kat ruangan komen tau . korang terus scroll ke bawah ye :)
hadiah bday aku
hp ni ayah aku beli tahun 2008 :)
yang atas aku buat tempat letak pen aku.yang bawah beg duit aku masa sekolah.selalu saja aku tertinggal kat bawah meja.parah!
antara baju mickey mouse kesayangan aku :D
tabung mickey tu da penuh tau ,cawan hadiah bday aku ,jam tangan aku , keychain kepala mickey dan yang nampak warna putih kat hujung tu beg mickey aku.
tengok cadar aku , tempat aku online pon mickey.
 taksub ke aku dengan mickey mouse ni ? haha. tapi kan aku tak suka tikus yang original . hehe . itu je lah aku dapat kongsi dengan korang . err , ada lagi yang lain . tapi dekat muadzam shah . haha . nanti ada masa . aku kongsi lagi . wakawaka :D

take care readers ~ love ya <3

thanks for reading :)

4 comments:

-telordibasuh- said...

hehe..pasni kumpl koleksi telor lak hehee

hana nabihah said...

haha..bernas tu:)

misyamissyou said...

omg! hp pon? hehee..dulu aku kompol little bob dog..tp mse tu zaman kegelapan..haha :P

hana nabihah said...

litle bob dog seangkatan dengan snoopy..hahaha..iya..hp pun ^^