Thursday, October 7, 2010

untungnya jadi yang ke tiga ratus :)

salam satu malaysia bloggers ! hahaha..apa yang untungnya jadi yang ke tiga ratus bagi aku ye ? sebab dengan jadi tiga ratus aku akan dapat satu kotak besar ferrero rocher daripada cik shiqa tau kawan-kawan ! kalau kamu nak ferrero rocher macam aku.cepat cepatlah kamu jadi follower cik shiqa.tapi yang ke empat ratus la pula :) erk.dah empat hari cik shiqa post entry  tiga ratus.baru lah aku nak update dekat blog aku.lambat betol aku ini.aiyak~sebenarnya.aku tak tahu pun  kalau jadi follower cik shiqa yang kesekian sekian dapat hadiah.huhu.ni la rezeki namanya.tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu.aiceh.tak begitu kawan-kawan.apa apa pun.terima kasih cik shiqa sediakan hadiah untuk follower.pandai ambil hati followers kan cik shiqa.i like ! jadi lepas ini aku akan tunggu ferrero rocher tiba di rumah kecilku.take care readers.daa ;)
 

nota kecil -  cik shiqa please feel free to click here

5 comments:

Hanis Azla said...

wah bestnyer dpt coklat.. klu rasa tak larat nak makan sorang boleh ajak akak makan sekali..he..he..

hana nabihah said...

hehe..akak :) boleh boleh..tapi semestinya larat :D

Cik Shiqa said...

:) tahniah ea.. tunggu jgn x tunggu

hana nabihah said...

hehe.oke :D

Natural Self said...

hehe...macam best jer.dpt coklatkan..