Sunday, September 26, 2010

erk ?

halu bloggers.nampaknya bukan aku seorang yang kena.ramai lagi yang dia cuba kacau.nasib baik ada sumber yang sangat boleh dipercayai.hey.macam apa la kan.tak berkembang lansung pemikiran.aku mula tak nak letak.tapi keadaan memaksa kan.terpaksa aku letak.huh.apa yang aku nak letak ini?oke.tak nak cakap banyak.aku rasa semak dengan tuan punya nombor ini **********.apa ek nama dia ? aku pun tak berapa nak tahu.yang aku tahu **** ****.nak ikutkan aku memang tak kenal la kan.da la aku tak kenal.tapi dia tahu segala mengenai aku.rumah aku dekat mana.dan apa apa pasal aku la.kipas susah mati aku kan ? mesti kena tahu beb ! kau dapat apa ya ? dapat banyak hasil ke jaja jaja cerita ? kalau kau ada depan mata aku macam nak ...
aku pink , kau biru !

hey bila emosi menguasai diri.apa yang diri sendiri buat pun sudah tidak sedar lagi.kata kata aku sudah membuktikan yang memang kau benar benar tidak berfikir dalam membuat keputusan.jangan sampai aku buat lebih daripada kau ya :) aku memang diam je tengok kau.tapi lepas aku diam , kau pula lebih lebih.sendiri mahu ingat apa yang kau buat.tak perlu nak buat buat tanya orang oke .muak tau ! ingat saja , dunia ini bulat . apa yang kau buat sekarang mesti akan kena balik kat diri kau balik.tak sekarang mesti akan datang kau kena balik :) tak kau yang kena , keluarga kau.tak keluarga kau. anak anak kau akan datang. what goes around comes around babe !





2 comments:

Hanis Azla said...

hmmm.. sabar dik.. setiap perbuatan ada balasannya. x skrg nnt.. stay cool yer.

hana nabihah said...

oke kak :)