Sunday, September 19, 2010

uniten


 
salam readers.comel dan riang tak muka aku nak balik uniten ini ? haha.mulai dari pukul lima petang ini aku akan kembali kepada dunia asal.tak suka betol hari ini.kerja sudah tunggu je.haiya~tiada seronok seronok sangat macam dalam cuti dua minggu ini.tapi belog tetap akan di update.itu pun kalau ada masa.tapi biasanya aku akan curi curi masa sikit.dunia belajar yang penuh dengan kerja sekolah yang tak akan pernah habis.pergi ke kelas setiap hari.dan peperiksaan yang sangat sangat 'senang' bermula pada hari isnin esok.haha.yang jadi kemusykilan aku  sekarang ini.kenapa la semester ini aku rasa malas sangat.bukan saja malas belajar bahkan malas segala la senang cerita.ouh come on hana nabihah ! peperiksaan akhir dah nak dekat.tolong la rajin rajin kan diri itu.nanti menyesal dah tak guna tau ! readers sekalian terima kasih daun keladi baca entry aku kali ini.wasalam :)


4 comments:

Hanis Azla said...

Hana study kat uniten ker?? oh.. dekatlah kita.. akak pun kdg2 lunch kat situ..

hana nabihah said...

ye ke kak ? heheh..bole belanja mam nti :)

Hanis Azla said...

boleh2... xde hal..

hana nabihah said...

eh akak..uniten mana ? mesti sah lagi sahih bangi kan?