Saturday, September 18, 2010

award blog hebat :)

anugerah belog hebat ? itu sudah semestinya , wakakaka ! berlagak tak aku ? haha.kadang kadang dalam hidup ini kita kena berlagak sikit.tapi jangan amalkan selalu tau.tak baek :) masih dalam mood raya lagi tak readers ? aku masih dalam mood raya yang hebat ! walau apa pun aku nak ucap terima kasih daun keladi kat kakak Ha kerana bagi aku peluang untuk berlagak sekejap :D macam biasalah kan.apa yang penting ? kerjasama !!! eh kali ini bukan kerjasama.tapi kena selesaikan soalan dahulu baru diiktiraf bahawa kerja sekolah aku telah siap :)

Nama Blog anda buat masa ini? 
dunia itu BULAT
kenapa aku letak nama ini ya ?
Anda rasa blog anda hebat?
ohoiiii..musim berlagak ini kena la jawab sangat hebat..kahkahkah
BENDA yang anda sayang?
kereta kecilku dan handphone aku
Anda tengok waktu (jam) kat mana?
dekat tv.dekat lappy.dekat dapor.dekat bilik.dekat handphone.
Web sesawang yang anda selalu jengguk?
facebook dan belog belog yang ada nilai estetika..hihihi :)
Letak blogger-blogger yang anda rasa hebat..

2 comments:

Anonymous said...

hoho!! maceh..t aku buat..huhu..blog hebat..ngee

Unknown said...

hehehhe..hoyeah!