Sunday, December 2, 2012

istanbul aku datang

assalamualaikum!

hujung minggu yang diisi dengan marathon movie..dan cerita Istanbul Aku Datang untuk kali kedua aku tengok. aku suka sangat watak Dian, Azad dan Harris. ermm apa yang aku dapat dalam cerita ini ialah :-

jika dua lelaki datang dalam satu masa... seorang meminta peluang kedua & seorang lagi minta diberi peluang pertama.. jadi, berilah kepada lelaki yang meminta peluang pertama walaupun kita baru mengenali nya 2-3 minggu kerana dia akan lebih menghargainya jika dibandingkan lelaki yang meminta peluang kedua belum tentu akan menghargai kita walaupun kita telah mengenalinya beberapa tahun kerana peluang pertama yang kita berikan telah dikhianati dan ada kemungkinan peluang kedua yang diberikan juga akan dikhianati..

tekan sini untuk tengok secara online :-

sekian, terima kasih kerana membaca :)

*p/s - pengalaman mendewasakan kita

1 comments:

farah jalikha said...

eh2. farah pun ada buat review pasal istanbul aku datang! sangat comel la cerita ni kan walaupun sakit hati dgn si azad tu. jemput datang ke my blog ;)