Tuesday, November 8, 2011

11 soalan sambil makan kacang oleh cik marina !

assalamualaikum !

apa pendapat korang tentang koko krunch? 
koko-krunch adalah sejenis makanan yang aku bahan semasa di dalam kelas dan semasa tengok tv

perang sabil siapa yang mulakan dulu? 
aku rasa macam kena bukak google je nak jawab soalan ni -..-

tahun berapa m daud kilau dilahirkan? 
- nanti aku google ea ?

makanan kegemaran yang dijual kat kantin sekolah dulu. [sekarang pon boleh] 
- suke makan nasi goreng makcik kantin kat sekolah - lima posen je dulu weyh...sekarang mana dapatttttt der !

sebulan berapa kali potong kuku? 
- tak pernah aku kire pulak berapa kali daa ~

masa amek lesen, berapa kali fail?
- cemerlang , gemilang dan terbilang der ~

deoderant. stick, roll on or spray? 
- rollingggg

hari raya haji korang. 
- lepak pizza , open house , rumah nenek

perkara paling humiliating yang pernah korang lalui. 
- mana boleh btaw nanti ko ada point le nak malukan aku , HAHA

rasa kawan2 blogging ni boleh dipercayai x?
-bolehhhhhhh 

username n password blog.
- username aku , hanashiro82 ! pasword , ************* HAHA

thanks marina bagi aku buat kerja sekolah..i like ! ade lagi bagi le lagi oke ? :D

*malas nak follow terma dan syarat bende ni..aku buat ikut aku je la ea :)

2 comments:

anakcikbob said...

aaaa... xaci sungguh..

Unknown said...

marina - haha ape boleh buat..manusia tak berlaku adil kan :p