Tuesday, November 8, 2011

ohoi macek kedai wanira !

assalamualaikum !

weyhhh aku berada dalam keadaan yang lemah longlai dah ni ! aku cerry berry ar . bayangkan daripada malam tadi sampai lah sekarang ini >_< aku tak tahu la puncanya datang daripada mana . tapi seingat aku , makanan terakhir aku duk makan malam tadi ialah nasi goreng ape tah dengan sup daging ! derr padehal aku order nasi kosong dengan sup daging je . sekali balik rumah tengok - humangai !! nasi goreng la...

eiiii ~ salah aku ker ?? patut aku cek dulu betul ke tak makanan yang aku dapat . ni tak main bahan je . tak pasal aku dapat sakit perut..dan kesian kepada orang yang nak bungkus nasi goreng tu , sebab dapat bawa balik nasi kosong dengan jayanya . mesti mangsa yang mendapat nasi putih tu sumpah seranah dalam hati  >_< errr aku salah ke ?? bukan salah aku kot . salah macek wanira tu le , sape suruh berangan masa letak order ~ tak pasal aku untung ! ni aku dah makan ubat dah . diharap perut dengan ubat dapat memberikan kerjasama yang baik kepada diri aku . 

sekian wassalam :)

nota kaki : kena pergi highway la malam ini bayar duit nasi goreng tuh -..-

5 comments:

Mra Mastura said...

nasi tu kau bayar harge nasi putih or nasi goreng??
-___- makan ubat yeee

hana nabihah said...

mra - aku bayar harge nasi putih le gn sup rm6 saje :p

Abg Stalker said...

sup+nasi kosong rm6?pergh..mahal gila.nasi jamesborn pun murah lg le..ada telur+sambal belacan lg tau.

hana nabihah said...

biaselah..nama pon duduk holywood..makanan semua kalau xmahal xsah ~

Anonymous said...

Terima kasih atas informasi menarik