Friday, March 11, 2011

(sa-n-k)

assalamualaikum readers .

tiada apalah yang menarik untuk aku kongsi hari ini . cuma aku nak cakap dah seminggu aku tak tidur . sampai kawan aku cakap . tak payah ambil dadah pun mata aku ini boleh bertahan . cuba kalau masa nak mengahadap buku mata aku boleh bertahan seminggu berturut turut tak tidur , sudah kompom dan pasti keputusan aku cemerlang bangat weyh :') huh . bukan aku ini tak nak tidur . tapi mata aku ini ape hal tah . alamak . hui parah lak ai !

hurm . aku dah tak sanggup nak menghadapi masalah dunia ini lagi . aku tak tahu nak cakap dengan siapa . memang aku ramai kawan , tapi aku jenis tak boleh ar nak ce citer ce citer ce citer masalah aku dengan orang lain . sebab aku fikir , kalau aku citer masalah aku pun bukan orang lain boleh tolong . kan kan kan ??? haha . tapi orang kata kalau asyik pendam je lelama boleh stress tau ! silap hari bulan , mak boleh ja boleh jadi gila nyah ! huh , entahlah . abaikan saja lah :D

oke , take care readers ! wassalam :)

3 comments:

aLiEm KaKaShi said...

gapo dio minah woi....ado sajo msaloh dio...huh...

hana nabihah said...

@aliem kakashi

tau takper weyh :)

shamfariz said...

jgn stress... relex..