Tuesday, May 10, 2011

First Giveaway Ame Dan Aneff

aku ditagged oleh abang stalker yang suka stalk belog rakyat malaysia . terima kasih kerana memberi kerja sekolah kepada saya . jadi , ini komen yang tulus ikhlas untuk AME dan ANEFF berdasarkan pemerhatian empat mata saya ^^


AME - ikut pandangan mata saya kan ame , susunan kandungan dalam belog awak dah cukup kemas . saya suka . ame , saya sebagai budak yang pernah ambil pendidikan seni masa darjah 6 , saya syorkan awak gunakan warna yang sesuai dengan latar belakang belog awak agar nampak lebih serasi bersama . err cuma bijik mata saya kureng dekat tulisan dekat header awak . kalau tulisan kat header awak bagi terang sikit mesti lagi mantop ! sebab awak guna pic yang gelap . aiseh ! saya dah lah rabun ame . kecik besar , kecik besar bijik mata saya . kesian saya taw ame :') apa pun , kemas dan teratur . tu yang saya suka :D

ANEFF - wow ! saya suka headers awak . awak suka kucing ea ? saya suka tapi saya takut lah dengan kucing . menunjukkan gigi sebaris yang putih melepak macam background belog awak . waaaaaaa ( T T ) awak memang nak gunakan warna putih sebagai latar belakang belog awak ke ? masukkan lah warna sikit awak . ni warna putih saja , takut lah saya . meh saya bagi cadangan , apa kata awak masukkan warna yang manja-manja je . jangan letak warna garang-garang pula taw ! apa pun belog awak sedap mata memandang . saya cuma bagi pandangan untuk menambahkan seri di wajah belog awak taw :)

saya nak suruh dak mimi dengan dak nini buat :)

oke , sekian terima kasih ! 

p/s - haha tak kira pula berapa patah perkataan .

5 comments:

Abang Stalker said...

woot woott~ tiru pndgn kite! :P

hana nabihah said...

@abang stalker

la nampak na kite ni sejiwe..leh sama lak pandangan..weyh weyh..tak tiru pon taw ! meh kritik belog abang stalker lak ~

A N E F F said...

terima kasih ye sebab menjoin :)

hana nabihah said...

sesama aneff :)

A M E ! said...

salam :)

Ame wakil kami berdua ingin mohon maaf atas kesulitan yang kami hadapi baru-baru ni . Insyallah , hadiah akan di pos secepat yg mungkin . Segala kesulitan amat kami kesali .

mohon maaf sekali lagi .. :)