Saturday, August 13, 2011

cabaran tiga puluh hari - tujuh belas

day 17 - gambar bilik idaman anda

assalamualaikum ! aku tak ada bilik idaman ! di bawah ini ialah bilik aku yang aku sayang :)

ini pintu bilik aku ! dah 20 tahun duduk rumah ini . yang tampal-tampal huruf tu kerja aku >_<
tempat aku membute dengan jayanya , patung warna oren tu nenek aku bagi dulu , bantal hijau tu bantal ehem-ehem :D
tempat aku tengok diri sebelum aku keluar , tempat termenung & ada hadiah kawan aku bagi :)
meja belajar , tempat online , laci simpan khazanah , almari tempat letak piala , kipas dah rosak aku kerjakan .

7 comments:

myra yusreena said...

haha.room sweet room..hoho

kak lang said...

kiutttnyyyeee bilik dierrr...hihi

LiFe KaMi said...

huyoo macam2 ada..hehe
yang ijau tu mesti bantal bucuk kan..:)

GKA said...

Bantal busuk GKA da kene bakar masa form 5...huhuu

cik paja hanim said...

apepun bilik sendiri jugak best kan..huuhhu

Abang Stalker said...

meja padat tu.. o.O

anak abah said...

yang kat pintu tu comel. hehe