Friday, August 5, 2011

aku yang sunyi dan bosan

assalamualaikum !

sedihnya hari ini . rasa sayu je aku ditinggalkan :’( pertama kali aku kena duduk seorang diri di Muadzam Shah , Pahang . hari semalam aku berbuka seorang diri . hanya minum air tebu dan makan otak-otak serta murtabak cinonet . kalau tak kerana kuiz Macroeconomic pukul 2030 malam tadi dan kerja sekolah Management Science serta pembentangan Human Resource Management ini . sudah semestinya aku telah berada di Segamat . hey nasib – nasib , malam semalam aku tak tidur gara-gara kerja sekolah ! huuu . sebelum teman sebilik aku balik , aku sedih kena tinggal seorang ini ! lepas itu , dia padankan muka aku . dia kata – ooooo selama ini kau balik tinggalkan aku tiap minggu tak apa sorang – sorang ? ini baru first time duduk sini dah sayu la sedih la , macam – macam budak ini..habis aku tak sedih ? fuuuhhh hambek ko sedebush ! yelaaaaa aku belajarlah duduk sendiri ini . nanti semester depan kau dah tak ada . kau dah habis belajar . aku kena seorang diri juga kan ?

p/s – aaaa homesweethome ( 05082011 -1809 )

1 comments:

Mr.Superman said...

ala..knp sdh sgt ni T_T jgn le sdh2.muadzam dgn segamat bkn jauh.esok blk le bea..