Tuesday, July 26, 2011

aku memang comel

assalamualaikum !

aku rindu kehidupan aku sebagai gangster yang comel
hari ini hari selasa . hari ini aku rasa sadis yang amat . terbangun lambat . kelas terlepas . hidup aku tak best pun . beberapa hari aku terabai . kurang kasih sayang . makan tak tentu masa . waktu tidur yang bukan lapan jam .  kerja sekolah banyak . dua kuiz dan dua pembentangan minggu hadapan . ribena peneman setia . layan lagu yang sama . warna biru selalu depan mata . dynamite sentiasa dalam mulut . sabar menunggu lagi 30 hari . 

13 comments:

Anonymous said...

ala comelnye.. sabarla..bile mkin dewasa banyak tggungjawab kena pikul. harungi dengan tabah

Mohammed Faizal said...

comel2x....student yang bz la ni

Khairol Ikhwan said...

hahaha ... gansgter tercomel???... not a chance... aku lah yg paling comell... hehehehhee

KecohAbes said...

otai gile..hehe!

hana nabihah said...

wana - betul ! setuju kne tabah ;)

pejal - hehe bz le skit :P

kerol - jangan nak sangat lebih dari aku le :D

kecoh - tau takper...see the leg ar :P

Miz Novexx said...

keciknya kau, hahah...
tapi memang comel (^__^)V

hana nabihah said...

novex - hehek !

Abang Stalker said...

awek abg comel dr kecik ye. ;)

tp..mke gangster x bole blah.hahaha

phewitt..;) background baru.

hana nabihah said...

tu haruslah abg..hehe comel kn bckground bru..maceh2 :D

misyamissyou said...

beb ko ke tu? hhohoo sian ko, kurang kasih syg kat sana..sme la kite..tp aku de bpe hri jek lagi..hehehe

hana nabihah said...

yep ! aku tuh..huhu 20 tahun lepas :P

GKA said...

isk2...kecian...nati beli jam loceng banyak2

lelakiJAHAT said...

haha...mmg comel