Tuesday, July 26, 2011

aku memang comel

assalamualaikum !

aku rindu kehidupan aku sebagai gangster yang comel
hari ini hari selasa . hari ini aku rasa sadis yang amat . terbangun lambat . kelas terlepas . hidup aku tak best pun . beberapa hari aku terabai . kurang kasih sayang . makan tak tentu masa . waktu tidur yang bukan lapan jam .  kerja sekolah banyak . dua kuiz dan dua pembentangan minggu hadapan . ribena peneman setia . layan lagu yang sama . warna biru selalu depan mata . dynamite sentiasa dalam mulut . sabar menunggu lagi 30 hari . 

13 comments:

0nenanina Vanilla said...

ala comelnye.. sabarla..bile mkin dewasa banyak tggungjawab kena pikul. harungi dengan tabah

Mohammed Faizal said...

comel2x....student yang bz la ni

Khairol Ikhwan said...

hahaha ... gansgter tercomel???... not a chance... aku lah yg paling comell... hehehehhee

KecohAbes said...

otai gile..hehe!

hana nabihah said...

wana - betul ! setuju kne tabah ;)

pejal - hehe bz le skit :P

kerol - jangan nak sangat lebih dari aku le :D

kecoh - tau takper...see the leg ar :P

Miz Novexx said...

keciknya kau, hahah...
tapi memang comel (^__^)V

hana nabihah said...

novex - hehek !

Abang Stalker said...

awek abg comel dr kecik ye. ;)

tp..mke gangster x bole blah.hahaha

phewitt..;) background baru.

hana nabihah said...

tu haruslah abg..hehe comel kn bckground bru..maceh2 :D

misyamissyou said...

beb ko ke tu? hhohoo sian ko, kurang kasih syg kat sana..sme la kite..tp aku de bpe hri jek lagi..hehehe

hana nabihah said...

yep ! aku tuh..huhu 20 tahun lepas :P

GKA said...

isk2...kecian...nati beli jam loceng banyak2

lelakiJAHAT said...

haha...mmg comel