Thursday, May 5, 2011

tahun tiga | semester satu | 2011 - 2012 | HR084*** | UNITEN

assalamualaikum !

hari ini sudah khamis . tinggal beberapa hari untuk sambung perjalanan aku dekat uniten . dan aku dah mula rasa tekanan hidup kalau nak kena balik Muadzam Shah kota keriangan ahad ini . arghhhhhh . aku dah terbayang kerja yang banyak , hari isnin yang selalu buat aku macam tahikkk . yang buat aku berbulu ialah naik semester ni semua subjek aku subjek kira-kira . haih , kenapalah aku yang lampi ini kena buat benda yang aku tak suka ini . cepatlah 2012 !!! lama betol nak 2012 ini . aku dah tak nak pegang kalkulator . makkkkk , kite nak kawennnnnn !! dah kawen leh duduk goyang kaki . tak payah pegang kalkulator :p

haha ~ sepatutnya nak naik semester baru kena ada azam dan motto baru yang sedia lapuk tu . ni lagi aku merungut . adeh .oke , motto aku yang sedia lapuk itu untuk diri aku di uniten adalah -
 DESPERATE NEED A's :')

 kepada unitenians , mari kembali ke pangkal jalan ye :')

2 comments:

Abang Stalker said...

hahaha..bea2..muadzam shah tu kn bessstttttttt... ;)) nk kwin,nk kwin..sabaq na.. :D

hana nabihah said...

@ abang stalker

hahaha kite ni makin berumur la abg stalker..xnak kawen lambat :0 kalau best nanti abes blaja kite nk keje kat muazam shah la :p