Monday, May 23, 2011

tagged dari sape ar -___-


Apa benda yang paling penting dalam hidup kamoo?
keluarga , kepercayaan , kasih sayang , pelajaran , kehidupan yang aman tanpa sebarang masalah
Benda yang terakhir kamoo beli guna duit sendiri? 
roti dekat cafe d'uniten pukul 12:37
Di manakah tempat kamoo ingin melangsungkan perkahwinan dan tema?
dekat rumah aku dan tema biasa-biasa jep ikut kemampuan :)
Adakah kamoo sedang bercinta sekarang?
cinta dengan kerja sekolah yang menimbun -__-
Berapa lama kamoo akan mencintai kekasih kamoo? 
selagi ada dekat kshah , selagi tu kena bercinta
Novel/ buku/ majalah yang terakhir kamoo beli?
novel - tak ada
buku - management science
majalah - cleo
Apa nama penuh kamoo?
*hana nabihah
Antara mak dan ayah mana yang kamoo lebih mesra?
mak dan ayah
Adakah kamoo basuh baju sendiri?
ye , basuh sendiri ! tu kat uniten la ..kalau kat rumah tak pon :P
Bila tarikh lahir kamoo dan kat mana kamoo sambut tahun lepas?

0802 ! tahun lepas 2010 aku sambut awal dua hari iaitu pada 0602 dekat gelanggang tenis . thanks kakak-kakak ^_^

Bagitahu tiga perkara tentang orang yang tag kamoo?
rakan blog
dia comel
dia sempoi
Blogger yang kamoo nak tag:
mimi
 kalau korang yang lain nak buat , korang buatlah :)


9 comments:

misyamissyou said...

haha..yeah! lame xdpt tag soalan..on the way buat..hehe thanks tag..

CIK FERRA AWW said...

WAH SMBUT KAT GLANGGAN TENIS. PELIK. TAPI MSTI BEST

Mra Mastura said...

hahaha tag ! nak buat. kekeke

hana nabihah said...

@misyamissyou
haha aku tahu kau suka ^_^

@cik ferra aww
hehek memang sy pelik pon time tu kene g court :p

@mra mastura
hehek buat buat !

Mr Danel said...

hannah kaw dtag tau! kat sini..
http://such3.blogspot.com/2011/05/iluvblog-blogwalking-community.html

hana nabihah said...

@mr danel
oke thanks ^_^

aLiEm KaKaShi said...

tang nme sebenar tu aku xstuju...hahahhaha

Hanis Azla said...

anak dara mestilah kena basuh baju sendiri kan.. barulah nmpk lebih ayu.. he..he..

hana nabihah said...

@aliem kakashi
haha jangan dengki sangat :p

@hanis azla
hehek kat kampung je tak :D