Monday, May 16, 2011

selamat hari guru :)

assalamualaikum !

wah ! baru teringat masa tengok kalendar tadi , hari ini hari guru beb ! kepada cikgu cikgu sayang HN yang mengajar HN di tadika , skbh , skkj , sksb , sabs , smkpt , smkdbds dan uniten , HN nak ucapkan SELAMAT HARI GURU ! kau ibarat lilin yang menerangi hidupku ! hehe ! sayang cikgu semua :')

fuh ! rindu ar cikgu sekolah . zaman kena denda lain , zaman kegemilangan lain , zaman gila kuasa lain . macam-macam zaman ada kat sekolah tu . rasa nak je masuk semula alam pakai baju putih dan baju biru . dekat uniten ni lain , nota apa semua cikgu tak ada dah nak bagi . kalau nak semua kena buat sendiri . kalau dulu kat sekolah kite tunggu je cikgu masuk kelas baru mula belajar . ni kalau nak belajar , kite kene la usaha pergi ke kelas . tak pergi kelas , kosong la kepala otak.

dan tak lupa juga kepada ayah HN yang selalu 'mengajar' HN selama hayat HN di muka bumi ini . walaupun ayah garang , tiap tahun ayah mesti dapat hadiah yang banyak . haha . tahun ini tak dapat nak sibuk buka hadiah ayah . sayang ayah , rindu ayah ! *peluk dan muahmuah secara virtual je ayah :')

kata terakhir daripada HN , 
SELAMAT HARI GURU KEPADA SEMUA GURU DI MALAYSIA ! :')

6 comments:

Abang Stalker said...

hapy teachers day ayah! ;) ajar si bdk muncet ni ckup2..pale konkrit ni.haha

hana nabihah said...

@abang stalker

huuu ^__^

misyamissyou said...

eh..ttbe je dh pgl ayah ni..hehee

kan..rindu beb zaman kegemilangan kat skola..zaman gile kuase...bestnye..kat london paris xdpt cm tu..huhuu

hana nabihah said...

@misyamissyou

hehe..no komen !

'londonparis' kene duduk diam2 jep ^__^

UYC said...

wahh best nye ramai org seleb buffday sy ekk :D

hana nabihah said...

@uyc
hehe..tau takper >.<