Friday, August 6, 2010

hey kamu:)

salam.lama tak update blog.haha.sangat sibuk beberapa hari ini.sampai takda masa kot.ke aku ni buat buat sibuk je?hehe.musykil sekejap! oke.hari ini aku baru guna perkhidmatan broadband.ha.baru nak menggunakan kecanggihan aku ini.lambat tol.tapi lambat ke?huhu.tapi untuk apa aku guna broadband ini.walhal dekat rumah sudah ada streamyx wifi.dekat tempat belajar sudah ada internet.fikir balik rasa membazir pula.tapi takpela.mana tahu nanti nak guna juga kan senang.apa aktiviti aku untuk esok ye?rasanya duduk rumaah je la.takpun pergi melaka kot.em.tengoklah dulu.aku sekarang sudah gembira.rasa bahagia sangat.

muchas gracias readers kerana sudi membaca:)

2 comments:

misyamissyou said...

dah gune beruk ye..hehee..bagus la sudah hepy kembali.. :)

hana nabihah said...

hehehe..time laju broadband..tp time slow..berukssssband ;p