Saturday, August 7, 2010

kawan baik dan lembaga.


helo readers.malam ahad minggu ini aku lepak dataran keris dekat alor gajah dengan kawan baik aku.pertama kali aku lepak dekat sana.yela.sebelum cari tempat duduk tu.kami pergi beli ayam goreng,beli ice-blended,beli tauhu bakar,beli tengkorak.tak banyak pun :) sebelum ini cuma lalu saja dekat dataran keris.bila siang.aku tengok macam takda apa pun.tapi bila dah malam.wow! dataran keris hidup rupanya.mungkin akan ada lain kali untuk lepak bersama lagi dekat dataran keris.hey.sejujurnya.aku macam ada segan segan lagi dengan kawan baik aku tu.hehe.almaklumlah aku kan pemalu.disebabkan dia ada saja nak cerita.aku buat macam biasa la.sampai ada abang tegur,'banyak cerita'.werk ;p sebok saja.hehehe.terima kasih kawan baik.sayang ko*hug


hey.masa dalam perjalanan balik.wajib lalu dekat simpang ampat tu.orang kata simpang ampat tu kawasannya memang keras sikit.yela.jalan tar.keras la kan :D..tapi tapi tapi.bukan keras pasal tu.ini keras sebab macam ada benda yang menakutkan.huhu.lalu je dekat kawasan tu.tiba tiba kami nampak macam ada lembaga berjalan kaki.dari susuk badan macam lelaki tengah memegang satu bungkusan.huhu.baru nak cuak.rupanya betol.lembaga itu ialah orang.sebab aku nampak kaki.tapi kalau tak betul.wallahualam :| aku malas la nak fikir.istighfar saja la.benda yang kami nampak itu makhluk Allah juga.

apa pandangan kamu mengenai lembaga sebegitu di muka bumi ini?

0 comments: