Friday, August 27, 2010

boleh ke tak ?

salam.aku nak buat bisnes oke tak ? aku nak buat bisnes jual jual baju , beg dan yang sama waktu dengannya. tapi barang yang telah digunakan. sebab aku tengok kat almari aku melampau la banyak. daripada aku buang.baik aku jual jual.sebab kondisinya masih elok sangat dan tip top lagi. nak buang sayang. macam mana ni kawan-kawan ?

6 comments:

HanisAzla said...

Good idea. Boleh sangat tu, apa salahnya...

hana nabihah said...

tapi kan kak..malu la..ades! mcm xd idung lak..

misyamissyou said...

ko jual je..ne tau ade orang nak beli ke..

hana nabihah said...

hehe..aah kott..t da siap sume ak publish blog jual2 ak yang len..

Melody Iqfa said...

wah,mcm bes je..
hehe, ade diskaun tak nnt??
hahaha

hana nabihah said...

heheh..opening mesti ada..