Thursday, August 26, 2010

award deyh !

salam pembaca's sekalian :D pasal award ni yaw , i like ! sejujurnya aku memang ketagih dengan belog aku sendiri.nak tau kenapa.inilah hiburan aku dikala sunyi.walaupun kadang kadang tak sunyi pun kan :) terima kasih daun keladi syamimi.sebab ko macam tau je yang aku ketagih.haha.tapi bukan ketagih dadah tau kawan-kawan , cuma ketagih belog ^^
oke.sekarang nak selesaikan tugasan award ini dahulu.

5 perkara yang disukai tentang pemberi award:
-dia kawan aku dari tadika.
-adek dia kawan adek aku.
-dia seorang yang baik hati dan rajin.
-selalu merendah diri dengan pencapaian dia.
-dia sangat rajin berceloteh panjang2 kat belog dia.
 
Ucapan kepada pemberi award
-semoga mimi berjaya di dunia dan di akhirat kelak.may u reach the STAR bebeh dan kita kawan selamanya *hug
 
tag orang yang blognya selalu ketagih nak lawat..hahaa
-dan kamu kamu kamu ! ambil tau :)


5 comments:

HanisAzla said...

Thanks Hana....nnt akak selesaikan tugasan tu yer...

hana nabihah said...

oke ! :D

misyamissyou said...

hehe..adik beradik berkawan..hehee..

hana nabihah said...

hehe..tau takpe.cume adik aku tak bnyk ckp ak tgk..

hana nabihah said...

hehe..tau takpe.cume adik aku tak bnyk ckp ak tgk..