Saturday, July 24, 2010

yang pertama :)

helo helo helo readersku sayang :) kalian tengah buat apa ? huhu.aku baru balik dari kebun.kebun apa ? kebun getah.heheh.baru jinak jinak manja lagi dengan kebun ini.penat sangat.haha.tapi membantu proses pengKURUSan badan aku.heheh.sudah tiga hari terus terusan kami sekeluarga pergi kebun getah itu.hey.cepat cepatlah aku dapat berat badan yang aku idamkan.penat sudah aku diet diet ini.hehe.

sebenarnya aku nak berkongsi dengan readers mengenai gambar pertama yang aku gunakan masa kali pertama aku daftar akaun myspace.akaun friendster.masa itu zaman bodoh bodoh je.almaklumlah sekolah lagi.myspace dan friendster je la yang aku tahu.jadi gambar pertama aku pon skema je.tapi apa yang penting aku tetap comel.hahahah.jeng jeng jeng.itu dia sudah keluar muka aku.nampak tak ? comel kan ? macam sari yanti tak ?
hehe.entry aku kali ini banyak puji diri sendiri je.tapi tak pe.yang penting hati aku gembira.kalau kalian nak add aku jadi kawan dekat myspace dan friendster.kalau sudi tekan la link kat bawah ini.tapi add la juga kan ! hehe.sempat buat promosi pula :)

4 comments:

azmihamin said...

saya dah xde frienster n myspace.. tgll FB jek..huhu

bea ouh bea said...

heheh..terus lupa yang lama ea ?hehehe..

Nesa said...

awal2 menerajui internet trus wat blog jek..hehe..pas2 bru jinak2 ngan fb.tp myspace n friendster x pnah buat plk..btw,nice pic..skali imbas btul ade mcm sari yanti..heheh^^

bea ouh bea said...

hey hey..tq :)lagi canggih..masa tu zaman sekolah..ms n fs je jadi pilihan.. :)