Friday, July 2, 2010

bola dan perut

 hey my readers :) waka waka ! eh da takda ea untuk afrika lagi.hihihi.takpe ghana ad lagi kan.oke.malam ni game brazil dan belanda.hahah double B sei !! dan malam ni takda nak mesej sangat dengan boyfie.sbb dy nak tumpu tengok kegemaran dy *samba samba brazil..jangan nakal nakal tau kamu disana :) 
-----------------------------------------------------------
 ha.hari ini perut ak meragam la.dari pagi tadi tau sakit je ! ak dapat rasa aura merah nak datang. ades ~ sakit nya. hanya tuhan dan pengsenggugut je yang tahu. ad apa apa tip tak untuk hilangkan terus senggugut ni ? tak tahan la...

2 comments:

misyamissyou said...

same la kite ni...tips nak hilangkan terus, kawen cepat..huahahaha..doktor yang cakap..bkn aku.. :p

okay2 serius..lau aku, bile start nak sakit je aku minum air panas..suam xmenjadi..xkire la teh panas ke, milo ke..janji panas..sambil minum tu, ko letak mug/cawan kat atas perut..beralas tau..t melecur lak..pas minum, tido..

hana nabihah said...

haha..kawen cepat??boyfieee cepat la kayaaaa ^^ huhu..tah ea..tiap kali saket..tak bole bla la..macam nak terkeluar usus perot segala ni..haish..
nanti nak cube la letak mug kat perut ku ini..tq :)