Friday, June 18, 2010

tahniah.

salam readers.entry ni ditujukan khas utk kawan ak yang kai baju kaler merah tuh.nama nya izah.firstly,ak nak ucap tahniah kat ko sbb berjaya dapat kan emas utk nogori ! bkn johore ek?hehehe. emas peribadi.ha..sukma kali ni adalah sukma terakhir yang disertai dy sbb nya umur dy y semakin 'muda' tu :) 

lepas ni ko nak pulapol lak kan lepas solat jumaat! heheh.nak jadi polis pula ye ko..bagus bagusssss :) moga ko berjaya hadapi latihan kat pulapol tu dan dapat tempat posting yang baek baek ! nanti da berjaya, ko jangan lupa kat kawan kawan ko ni ye.huahuahua ;) egt kenangan pahit,manis,masam,masin,tawar ko selalu.huhu.

act. ak ske tgk pic ni.pic ni lucu sgt.walopon penat penat.tetap dapat huha huha dgn jayanya.kikikiki.waktu ni malam hujung minggu.ibu ibu bapak bapak datang.so mcm mcm stok makanan ad.tyme ni lak bday wana nk dkt. tu yang ad kek la bagai la.yang ak kelakar tu tgk jaja duduk kat celah ketiak izah.izah lak dgn romantis nya suap wana.tp dgn ak dy tepek kek kat mulut ak.npk na ko syg wana.hikhik.jgn marah ha! bila la nak jumpa kesepuluh kalian ni ye..pic kesepuluh dyowang ak letak kat blog ni.sebelah kanan.cari ye :)

oke oke.wasalam readers :) 

2 comments:

PiNk ButTeRfLy said...

hye hana!!

thanks so much for dropping by.

i love ur blog too, cantik!!

takde shoutbox ek? have a happy day. =)

hana nabihah said...

hye..saya baru lagi..xtaw sgt nk wat mcm2.. :)